NOD januari 2020

pff vandaag af en toe even flinke krampen in de buik, NOD is pas vrijdag.. dus maar weer af wachten.. bah.. ben er al flauw van dat wachten... ik verwacht maar weer niks, dan valt het misschien wat minder tegen?

@eefH: het zit niet in de familie ,  het hangt echt af van persoon tot persoon. Mijn moeder is op natuurlijke manier zwanger geraakt van mij en mijn zus. Mijn zus (2jaar ouder) heeft IVM moeten doen. Dat is nog een nieuwere variant van IVF. Na drie jaar zoiets kreeg ze haar eerste kindje. We zijn nu een jaar verder en mijn zus is spontaan zwanger geworden onverwachts :) Zij had geen cyclus of misschien zo eens heel af en toe haar menstruatie. ik wel. Het dus allemaal echt zo verschillend :) 

Ik kon niet meer wachten en heb een test gedaan, veel te vroeg natuurlijk en met verdunde urine. En hartstikke negatief. Had ik verwacht en weet dat hij nog positief kan worden, maar vind het fijn dat dit even relativeert en ik nu weet dat de misselijkheid in ieder geval niet van hcg komt. Hopen dat hij komende week nog positief wordt..

@DPVC balen een miskraam. Wanneer ga je testen? 
@Cardiozuster ik denk dat wat je ook verwacht het altijd een klap is en moeilijk is als je ongesteld wordt. Hoe dichter bij Nod hoe moeilijker het wachten wordt hé. 
 @Fleurbo aah ja dat wachten om te testen is echt moeilijk he. Wanneer was je NOD ook alweer? Nog een weekje toch? 
Ik vindt het ook zo moeilijk niet te testen nu ik denk dat ik zaterdag mijn innesteling heb gehad. Ik ga het toch proberen tot maandag vol te houden. Ik krijg zoveel stress van die vroege witte testen. Maandag is 1 dag voor NOD dus dan zou het denk ik wel betrouwbaar moeten zijn met vroege testen. 

@nalaa, knap dat je wacht! Helemaal als je denk al innesteling gehad te hebben! Maar idd veel betrouwbaarder dan nu al testen!
mijn NOD is idd volgende week pas (denk zelfs pas woensdag) en moet eerlijk zijn dat ik er eigenlijk nu ook al weer klaar mee ben, die test dienen dan 5minuten lang hopen op een streepje. Als ie niet komt hem op alle mogelijke manieren draaien en buigen en in het licht houden in de hoop dat er ergens een streepje verschijnt. Veel beter om gewoon te wachten zodat het in 1 keer duidelijk is! 

Ga ook proberen weer uit te stellen tot de volgende test..

Ja het maakt het makkelijker dat ik het hele weekend moet werken. Ik wil als het positief is er ook echt van kunnen genieten en mocht het niet zo zijn de tijd hebben met de teleurstelling om te gaan. 
Ja die testen is idd je draait en houd er ander licht bij en probeert nog net niet een streepje erbij te kijken. Ik slaap die nacht dan ook altijd slecht en wordt steeds wakker of ik nu al kan testen. Mijn moeder zei dat je vroeger gewoon een potje urine in moest leveren en dan 2 dagen moest wachten. Dat er zo veel mogelijk is met al die vroege testen is voor de stress misschien niet altijd een goede ontwikkeling?
Hopelijk lukt het om uit te stellen en zo niet dan is dat dan maar zo. Niet te steng zijn voor jezelf!?

@eefh nog geen regelmatige cyclus op dit moment.. Mijn eerste menstruatie na de MK begon na 41 dagen op 21 november (opzich niet verkeerd). Helaas 2 weken daarna opnieuw menstruatie op 7 december en sindsdien geen nieuwe menstruatie. 

@nalaaa mocht mijn menstruatie uit blijven ga ik testen op zaterdag. Heb vorige week donderdag en vrijdag wel enorme menstruatiekrampen gehad dus ik denk dat toen de innesteling geweest is, maar durf me nergens op vast te pinnen ! 
snap dat je het moeilijk vind niet te testen, maar ik zou nog wel even geduld hebben want ik lees ook best vaak dat de testen voor nod negatief zijn en op de dag van nod we positief ! Gelukkig heb je wat afleiding met je werk! Ga in ieder geval met je mee duimen ?

Fijn dat je wat afleiding hebt Nalaaa! Helpt toch om even wat minder er mee bezig te zijn. 

spannen me dcpv! Hopelijk heb je ook wat afleiding komende dagen zodat het maar snel zaterdag mag zijn ?

Terug
Bovenaan