NOD januari 2020

@Fleurbo, denk dat het idd nog te vroeg was, wie weet dat het begin volgende week heel anders is. 
Fijn dat je wat afleiding hebt @nalaaa, het is idd fijn om een momentje te hebben om te balen of te juichen ?
wel fijn om hier af en toe ff je hart te luchten en ervaringen te delen! Ik mag 'officieel' van mezelf vanaf vandaag een beetje naar m'n lichaam luisteren. Maar maandag dus wel de hele dag krampen gehad. En dan ga je natuurlijk googlen en proberen bewijs te vinden dat zoiets bij een innesteling hoort ? Met m'n man afgesproken dat ik zondag een early test mag doen (2 dagen voor nod). Dan hebben we ook genoeg tijd om met de uitslag om te gaan. 

Ik probeer altijd zoveel mogelijk te plannen met vrienden om er niet te veel aan te denken en dat die twee weken voor NOD snel vooruit gaan! ? anders worden we toch allemaal maar gek. Vrouwen.. we zijn toch allemaal hetzelfde he ? geduld kennen we niet haha!! 

Hoi dames,

Ik wil me ook graag melden :) Er is al teveel geschreven om alles terug te lezen, maar voor iedereen die al een positieve test heeft gehad: gefeliciteerd! En voor de mensen die ongesteld zijn geworden, balen :( Veel succes voor de volgende ronde! En voor de dames die nog aan het wachten zijn: ik duim voor jullie!

Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden, maar door onregelmatige cyclussen (pcos) zijn er nog niet zoveel kansen geweest. In 2019 ben ik twee keer zwanger geworden (gelijk na elkaar) maar bij beiden is dit een miskraam geworden (begin juli en eind augustus). Vanaf deze maand zijn we pas weer echt aan het proberen. Ik heb vorige week ergens mijn eisprong gehad. Ik heb alleen altijd een piek van ongeveer 3 dagen. Handig, want je kan 'm bijna niet missen maar ook irritant omdat ik nu niet weet wanneer mijn eisprong is geweest. Zal dat dan echt pas zaterdag of zondag zijn geweest? Wat denken jullie? Ik zal er een foto bij doen.
De bovenste is van vorige week woensdag rond 17:30. Die daar onder is nog van dezelfde avond (21:30 ongeveer). Op de één of andere manier had ik een voorgevoel dat mn piek er aan kwam.
Die twee daar onder zijn van donderdag ochtend en begin avond
Die daar onder zijn van vrijdag ochtend en begin avond
Laatste is van zaterdagochtend. Wel ja, het is hoe dan ook afwachten. Ik denk dat ik volgende week zaterdag pas ga testen maar ik weet eigenlijk al dat ik dat waarschijnlijk toch niet volhoudt hahah.

Hoi Julie-V, altijd een beetje lastig te zeggen, maar volgens mij zou als je het begin van je LHpiek hebt gevonden, dat was dus woensdag avond, binnen 24-48 uur je eisprong moeten zijn. Dus dan zou je donderdag of vrijdag je eisprong hebben gehad. Merk je verder iets rond je eisprong, zoals buikpijn ofzo? Als je rond die dagen regelmatig hebt geklust dan zit dat denk ik wel goed! 
Wat naar dat je 2 miskramen na elkaar hebt gehad zeg, dat zal wel lastig zijn geweest. Fijn dat jullie er weer klaar voor zijn nu, ik hoop op goed nieuws volgende week voor je! 

@hetmeisje ahhh wat jammer!! :(

Ik heb gisteren avond getest en ik was echt in shock!! Een heeeeeeel licht streepje. Ik voel echt geen 1 symptoom alleen een beetje alsof me menstustie eraan komt, buikpijn dat alleen.
Het lukt me niet een foto toe te voegen! 

Spannend Bnm!! Een foto kun je toevoegen via  mupload. En een streepje is een streepje hoor!! Hoeveel dagen voor je NOD zit je?!

Terug
Bovenaan