NOD januari 2020

Hier zondag NOD, spannend...  heb sinds gisterenavond een soort menstruatie achtig gevoel onderin mn buik, toenstraks ook steken in mijn linkerlies... beetje gevoelige borsten maar dat heb ik altijd wel een bewtje de week voor nod.ben benieuwd hoe komende dagen zullen gaan.  Verder vrij weinig "klachten". Nu 8 dpo! Hopen op een positief resultaat deze ronde ????

Oo zo spannend elisanne????? 

Hee!

ik ben nieuw hier, en ben een beetje aan het meelezen!

Mijn verhaal in het kort:
Hiervoor cyclussen gehad van 32-32-33-30 gehad. Ben deze maand begonnen met ovu testen en had vorigeweek maandag een positieve test .. aankomende zondag zou ik dag 33 hebben, maar omdat ik maandag 13-01 positieve test had weet ik niet wanneer mn NOD is ... 
ik heb 3jaar geleden met mijn ex ook geprobeert zwanger te worden, maar dat lukte lang niet, doorwezen naar gyn en PCOS vastgesteld.

nu met mijn nieuwe vriend, heb ik opeens van mezelf eisprongen want ik word zelf ongesteld. 3jaar geleden dus niet. Dan had ik cyclus van min 60 dagen ... 
dus ik ben beetje onzeker. Maar ik had een positieve ovu test dus mn lichaam doet zn werk! 

nu heeeel hard duimen dat het deze maand gelukt is! Heb klachten als heel veel plassen. Als ik net ben geweest, heb ik alweer drang om te gaan. Het is geen blaasontsteking want heb urine naar dokter gebracht.. en heb veel lage rugpijn.. ik wacht af

iedereen veel succes! Ik duim voor jullie

Ga waarschijnlijk naar de volgende ronde
Gistermiddag drupje lichtbruine afscheiding
Gisteravond niks bij het naar bed gaan niks 
Vanochtend niks tussen de middag al wat donker rood 
Vanavond donker rood bij het naar het naar bed gaan 
Snap niks van mijn lichaam zijn in mei gestopt met de pil  zou het ontpillen zijn
Maar bij mijn zoons was ik gelijk na het stoppen zwanger en later menstruatie gewoon regelmatig geweest nu is die ook tussen de 26 en 28 dagen maar  mijn ei is wel 2 dagen eerder dan ik verwacht en 12 dagen na eisprong kwam dit allemaal 
Wil misschien afspraak maken bij de ha omdat het nu vanaf aug al zo gaat heel weinig bloed en 1 dag heel enkel 2 dagen dan is het weer weg 
Wat denken jullie word er beetje onzeker van ben 40 en ben bang dat ik in de overgang zit 

@Elisanne: hier alles dik oké! Volgende week NOD. Heb er nog amper over nagedacht omdat ik bewust veel inplan in agenda tijdens die twee weken wachtbankje ;) dat doet echt veel! Ik ben gestopt in juli met de nuvaring en in het begin was ik er enorm mee bezig. Wel maandelijks met ovulatie testen bezig , maar als ik mijn maandstonden krijg kan ik het wel loslaten en plaatsen. Ik sta nog altijd heel positief in mijn schoenen, want wat is een half jaar... niks he :) ik ben gewoon positief omdat ik er met mijn vriend ook heel goed over kan praten. We hebben afspraak gemaakt in maart bij de gynaecoloog voor controle. En als het in juli nog steeds niets is, dan houden we het on hold omdat we een jaar later gaan trouwen. En dan hebben we beslist om nog een jaar volop te genieten met twee zonder babytje, en na de trouw er terug voor gaan! :) 
Bij mij gaf dat opluchting, genot en rust omdat we vooruitzichten hebben en op dezelfde golflengte zitten. Ik denk daarom die positiviteit... 

Dames die aan het wachten zijn ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger mogen raken.
Ik ben nog een beetje aan het puzzelen met mijn cyclus maar op 10  januari een positieve ovulatietest gehad en voelde m'n eisprong echt. Ondertussen heel gezellig gehad in bed. gisteren had ik getest. hieronder de test van vanochtend. Een aantal dagen voor m'n NOD deze zal vrijdag zijn. verwacht ik kan ook zaterdag. Maar ik zie twee streepjes, heb m'n vriendlief wakker gemaakt en hij zag er ook twee. Hij werd een beetje overrompeld, maar vind het wel super hij is ook waakzaam en zegt er kan nog vanalles misgaan. Zaterdag nogmaals testen. 
https://www.mupload.nl/img/2t1pbunsz.jpg

Ltls oo spannend!! Zie wel duidelijk een 2de streepje hoor, alvast voorzichtig gefeliciteerd hopen dat alles goed mag blijven gaan. 

Hoe vanmorgen ook getest ondanks pas weekend mijn NOD heb... en ik zie een heel licht tuur streepje... of Nou ja ik denk hem te zien ? pff dit is zo onzeker. Normaal blijven deze testen bij mij echt omo wit en nu is er toch echt heel licht iets te zien... ik zit nu op 9 dpo dus nog heel vroeg...  ?????
https://www.mupload.nl/img/khsywobmrl.jpg
Ik ga morgen nog eens testen want misschien is het wel vals positief, dat kan natuurlijk ook... maar heb ik met action nooit eerder gehad met de Kruidvat early wel....

Gefeliciteerd ltls! En KSAS wat spannend zeg!! Ik zie ook een licht streepje hoor! Dat is het nadeel van die stomme streepjes testen, je twijfelt toch... Ik vind zelf CB heel fijn, die geeft gewoon aan ja of nee ;) Hopen dat het streepje mooi op gaat lopen!

Terug
Bovenaan