NOD januari 2020

Mijn voorgevoel was niet juist! Ik ben net ongesteld geworden. Raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Heb nooit zulke gevoelige/pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden. Ik zie er het positieve maar van in, mijn cyclus was maar 30 dagen! ?? Succes voor de dames die nog aan het afwachten zijn! 

@ Julie- V heel vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Blijf positief en wie weet heb jij volgende keer een mooie test in je handen

Nog meer mensen met bijna hun NOD? Ik verwacht het na het weekend, had vorige week dinsdag een zo goed als positieve ovulatietest, en toen waren de testen op haha. Dus weer niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, maar denk NOD ongeveer maandag/dinsdag. Spannend weer!!

Hoi meiden, ben al een tijdje niet meer op het forum geweest. Na de teleurstelling van de vorige maand (werd ongesteld) ervoor gekozen om een puppy te adopteren, haha. We wilden het al heel lang en dit was voor ons het juiste moment. We zijn ons hierdoor al goed aan het voorbereiden op een echte baby in de toekomst :) Gebroken nachten zij we in ieder geval al gewend (zo'n pup moet 2x per nacht naar buiten).  Maar goed, ik ben me hierdoor dus een stuk minder bezig met zwanger worden. Ik heb zelfs mijn ovulatie van afgelopen week gemist. 

@danieexx ah wat leuk een puppie! En wat goed dat je het nu een beetje kan loslaten. Ik ben best wel een controle freak, maar bij mijn vorige zwangerschap werd ik zwanger op t moment (na advies vd dokter) dat ik het meer los liet. Weet niet of dat toeval was of niet.

@jillz spannend weer zeg  ! Ik moet denk nog even  wachten.  Heb geloof ik mijn ovulatie gemist deze ronde dus weinig hoop hier. Geen idee wanneer mijn NOD nu is. Succes, ik duim voor je mee!

Terug
Bovenaan