NOD januari 2020

Hoi dames!
Ik ben een beetje aan de late kant om mij hier nog te melden.
Ik heb al een zoontje, geboren in augustus 2019. We hebben heel lang op dit kleine mannetje moeten wachten. 14 rondes, 2 miskramen en een iui poging later waren we eindelijk zwanger..
NOD is vandaag. En jaaa! Een positieve test.. wel een lichte streep. (Lichter dan bij de 1e keer) had niet gedacht dat het nu zo snel zou lukken. Ben dan ook best bang dat het toch nog misgaat. Bij de vorige zwangerschap moest ik utrogestan opsteken omdat ik niet genoeg progesteron aanmaakte. 
Hoop dus met een heel bang hart dat het blijft goed gaan...

Wohoeeeee proficiat !! KSAS de streepjes lopen mooi op ? januari 2020 brengt heel wat baby's met zich mee haha. Ik nog een weekje op wachtbankje

Jeetje wat een hoop positieve testen de afgelopen tijd zeg. Gefeliciteerd allemaal!
En voor degene die nog wachten, ik duim voor jullie. Wat spannend zeg!
Ik had 3 januari een positieve test. Komende woensdag eerste echo. Hiervoor een miskraam gehad dus ben erg zenuwachtig!!

Vandaag mijn NOD en de test is goed opgelopen, kan het bijna nog niet geloven. ?
https://www.mupload.nl/img/4379biv1ykk.jpg
Wanneer bel je nu voor een afspraak bij de verloskundige???‍♀️

Succes voor allemaal die nog moeten wachten, hopelijk hebben jullie ook een positieve test is handen straks ?????? zal voor jullie duimen!

@ksas Ik had vrijdag m'n nod en gebeld naar de verloskundige. De echonen intake is ingepland. We krijgen met 7 wkn een echo i.v.m. ziekenhuisopname van m'n vriend en daarna herstellen. Dus op 17 februari anders was het 24 Februari. Spannend dat wachten. 

Dag allemaal,
Net een klein beetje 'vers' rood/roze bloed gehad bij het naar de wc gaan. Dit had ik de vorige maand ook opeens. En 2 dagen later breekt het door. Vorige maand ga je dan nog hopen op innesteling, maar nu denk ik.. zal wel niet. Bovendien had ik geen drupje bloed, toen ik zwanger was van mijn dochter. Dus ga er vanuit dat het deze rond niet gelukt is. Op naar ronde 5. 
Iedereen van harte die positief heeft getest. Superleuk en heel erg gegund. 
Groet, Jane

Terug
Bovenaan