NOD januari 2020

Ah jammer, ja ze zeggen altijd zolang er geen bloed is heb je nog kans natuurlijk. ??? hopen op het beste, en anders maar gauw doorbreken dan weet je waar je aan toe bent!

Helaas Jilzz! Voor de andere gefeliciteerd! Veel mooie testen al in januari. Hopelijk voor jou ook snel Jilzz!

nod is zaterdag/zondag
voorzichtige test. Nog even geduld hier.. hopelijk goed nieuws ❣️?? we wachten af 

0dwk50.jpeg

Ah balen Jillzz :( op naar de volgende ronde

@mamvane. Zie ik nou een heel licht streepje of komt dat door t licht  of verbeeld ik t me??

Deze ronde kan eigenlijk niet  raak zijn bij ons, maar alsnog let ik op me eten .. ??‍♀️

Jillz  ahh wat jammer. Nou toevallig ben ik vanaf begin dit jaar weer gezonder gaan eten met als doel afvallen... dus echt veel groente fruit  geen frisdrank geen snoep, koek en chip, gezonde tussnedoortjes  etc. Verder nam mijn man sinds begin dit jaar multivitamine voor mannen van centrum ipv davitamon. (Bij eerste zwangerschap ook) en we hebben seks gehad op de dag voor positieve ovulatietest, de dag zelf niet, de dag erna in de ochtend, dat was volgens mij ook de dag van ovulatie. Dat is eigenlijk het gene wat we anders gedaan hebben dan vorige ronde... 
Verder was ik er gewoon wel veel mee bezig, dus tips van laat het los was hier niet van toepassing ?
Hoop dat je er wat aan hebt ??

@MamVanE ik heb zaterdag of zondag ook mijn NOD. Ik heb nog geen test gedaan. Ik zie het nog niet zo goed op je test? Ben super benieuwd of het echt positief is, zou geweldig zijn! ?

Ik heb nu twee dagen veel last van chagrijnig rondlopen en alles is gevoelig. Ik ga blij zijn als het weekend is. Regels of zwanger het interesseert me ni ? ik wil me terug oké voelen! 

Terug
Bovenaan