NOD januari 2020

Thanks allemaal! Nog zo onwerkelijk ?❤ 
Ltls oké, ik denk dat ik dinsdag ga bellen als dan nog alles mooi oploopt. Vandaag is nod, dinsdag 14 dagen na eisprong. Ik heb meestal korte lf, vab daar eerdere NOD maar als ik dan netjes wacht tot 14 dagen na eisprong, hoor ik wel wanneer ik mag komen?
Jillz  dank je... Ja eindelijk, hoelang moet je nog wachten? Hoop dat je ook een mooie positieve test in handen mag hebben ????
Jane jammer, op naar de volgende ronde! Heel veell succes!?

@KSAS Gefeliciteerd! Die testen zijn echt mooi opgelopen
@Jillzz hopelijk blijft de ongesteldheid ook voor jouw vandaag weg. Succes met testen
Hier 4 dagen voor NOD. Gelukkig had ik bezoek de afgelopen dagen en was lekker afgeleidt, zodat ik niet te veel op symptomen kon letten. 

Thanks mamnita 
En jillz? Al getest? 
Hier vanmorgen na alle streepjes testen een clear blue gedaan en die gaf aan zwanger 2-3 weken! ? het begint nu echt wat meer door te dringen dat het echt zo is. Volgens eigen berekening vandaag dan 4 weken  Straks bellen voor een eerste afspraak! 
Blijf hier nog even meelezen, heel veel succes allemaal en hopelijk volgt voor jullie ook heel snel goed bericht ❤???

Vanmorgen getest, negatief... Maar ook nog steeds geen spoor van ongesteldheid, snap er niks van... Zal het vandaag toch wel doorbreken denk ik..

Terug
Bovenaan