NOD Januari 2021

Lepris ik typ je naam gewoon dikgedrukt zelf uit haha. Ik quote geen berichten. Tempen moet je dagelijks doen zelfde tijd direct als je wakker wordt (ook niet eerst gaan plassen) dan weet je pas hoe je cyclus is en wanneer je ei is geweest.
Mijn NOD is over 2 dagen. Ik heb wel hoop normaal verlies ik al roze maar nu nog niks en ik rook de koffie van een kilometer ver vanmorgen. Maar kan ook nrt zo goed ongesteld worden. Tot zover dus nog bezig voor een 2e haha

@feyre hahaha oh ? dat kan ook nog natuurlijk. Klopt dat doe ik ook. Ben nu ook 5 weken vrij dus kan elke morgen rond hetzelfde tijd stip meten! Mijn temp ligt gemiddeld rond de 36.3 en volgens mijn app had ik de 17e mijn eisprong op basis van mijn temperatuur. De 18e had ik last van menstruatie achtige krampen. Op de 18e had ik ook een redelijk duidelijke ovulatie test. De 19e was het streepje wat minder en gisteren was die weer duidelijker. Dus weet nu niet wanneer mijn ei was... heb niet echt een piek piek gehad. (Ik kan helaas geen foto toevoegen)
Owhhh spannend!! Hopelijk dat het wat positiefs te betekenen heeft!!

Ik heb net nog weer een ovu test gedaan en deze streep is nog donkerder dan voorheen. Waar mijn app afgelopen dagen high zei zegt die nu piek ?? had dit ff niet verwacht want toen ik hem deed dacht ik nou ik zie bijna niks

Lepris heb je je app op gemiddels staan of dat het je cyclus volgt. Ik hoor dat vele apps dit hebben en hrt dan mis gaat ? ik gebruik zelf fertility friend en die gaat op basis van puur wat je invoert. Geeft wel schatting aan maar past zich ook weer aan op wat je invult dus. Ik denk zelf als ik je verhaal zo lees dat je ei de 19e was gezien de 18e de krampen en piek? Was heb je foto van je ovu testen miss? En hoe is je temp nu? Als basaal 36.3 is zou je na ei tussen de 36.5 en 36.8 zo zitten (0.2 tot 0.5 omhoog)

Ik lees nu je reactie nog. Dan zou je nu dua piek hebben en evt pas morgen of zelfs overmorgen je ei. Wat is je temp nu? Want na je ei gaat die omhoog zoals ik al zei in me vorig bericht

@feyre vanochtend ben ik vanwege o zo leuke steen marters op ons plafond rond 5 uur op de bank gaan liggen tegen kwart voor 10 pas gemeten dus wel iets later dan normaal en moest naar boven lopen voor meter. Vanochtend zat mijn temp op 35,9.

@feyre en ik gebruik Flo voor temp en ales bij te houden qua seks etc. (Gebruik ik het langst) en Femometer (ook temp) en Premom voor de ovu testen waar ik foto kan maken van de testen en geven zij een indicatie

Terug
Bovenaan