NOD Januari 2021

Helaas vanmiddag en net oud bruin bloed verloren dus ik ga ook niet meer hopen op een innesteling ik ga nu gewoon van het ergste uit?Nieuwe nod 22 januari 3de kindje ronde 25

xxNH nee het ia 24 a 48 uur vanaf eerste piek en die had ze gister.
Maar Lepris gezien hij nu echt wcht knalt denk ik dat je morgen je eiaprong wel hebt (gehad) ik zou morgen nog een testje doen en iig gezellig maken.
LautjeF die loopt zeker mooi op denk dat ie goed gaat knallen!

Vandaag een positieve ovulatietest! Hadden gisteren en vandaag gevreeën, weet door onregelmatig cyclus ook niet precies wanneer mn eisprong is. Morgen nog maar een keer als afsluiter haha en dan op het wachtbankje. Ook nu voor een tweede is het wel spannend... Gelukkig hebben we geen haast al hoop je stiekem toch sat het snel gaat.

Gezien mijn afscheiding afgelopen dagen en buikkrampen, hebben we het maar een aantal keer gezellig gemaakt en nu op het wachtbankje.

Ik hoop dat ik het geduld tot 1-2 januari kan opbrengen en anders een early op oudjaarsdag..

@feyre dankjewel! ☺️ als we dan vandaag seks hebben is het denk ik wel voldoende toch? Gisteren geen seks gehad. En als die morgen springt heeft morgenavond geen zin meer?

Lepris het ia in principe voldoende ja. Als hij morgen spring heb je 24 uur de tijd om hem bevrucht te krijgen voor hij afsterft zeg maar. Je kan dus nog seks hebben als je wilt. Sommig zaad is binnen een paar uur bij je ei

@feyre oké naja we gaan sowieso vanavond en als we morgen nog zin hebben dan morgen ook. Heb de hele avond al krampen in mijn buik.. dus denk niet dat het lang meer duurt. Ik kan mij niet herinneren dat ik hier de vorige ronde ook last van had... ?

Terug
Bovenaan