NOD Januari 2021

Floor op pagina 1 beetje naar beneden scrollen. Document is wel aangepast maar foto nog niet. Ben op het moment aan het werk en avond niet veel tijd gehad het even te doen maar ik probeer het vandaag even te doen

Vandaag 2e dag op rij een positieve ovulatietest... Hoe kan dat, hebben meer vrouwen hier ervaring mee? Eergisteren en gisteren gevreeën. Vanavond en morgen maar weer gezellig maken haha.

AprilMom is heel normaal je kan 2 dagen of soms 3 dagen piek hebben. Over het algemeen spri gt je ei wel binnen 24-48 uur na 1e piek. Ik zou het dus nog eens gezellig maken

Hier inmiddels CD 16, lijkt erop dat mijn ovulatietesten richting positief aan het gaan zijn! Zou fijn zijn want afgelopen maanden pas op dag 23/24.. Zit deze maand wat minder op het forum in de hoop dat loslaten helpt :)

Ik probeer elke dag even te lezen maar Door de hele lockdown en familie omstandigheden hier onwijs hectische dagen achter de rug hopelijk vanaf nu allemaal weer wat rustiger, maar nog wel te weinig tijd om elke dag aanwezig te zijn op het forum. Maar lees wel alles terug al heeft reageren op vragen en alles dan niet zo veel invloed meer haha.
Ik ben begonnen met ovulatietesten sinds maandag en zie een heeeel licht streepje, ik verwacht eigenlijk pas zondag een piek te hebben, dus heb nog even te gaan. Vind het wel heel lastig om het nu los te laten hoor je bent er dagelijks fysiek mee bezig door de testen.
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft met veel gezellige avonden ? 

Terug
Bovenaan