NOD Januari 2021

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Vorige maand een miskraam gehad en op 21 december een positieve ovulatie test (na de miskraam waren ze eerder negatief). Ik denk dat ik rond 5 januari ongesteld zou moeten worden. Dus even afwachten 

Hoi hoi allemaal,
Ik wil me graag ook toevoegen! Als alles goed is is mijn nod 11 januari en dit wordt mijn 2de ronde.
Mijn 1ste ronde was eigenlijk nog niet echt een probeer ronde maar ik tel hem wel mee aangezien ik hem zo goed mogelijk heb bestudeerd. Ik ben in april dit jaar weer gestopt met de pil. Dit na pil en prikpil die niet werkten bij mij. Begin oktober hebben we de knoop doorgehakt om voor een 2de wonder te gaan alleen werd daar bijna een stokje voor gestoken want ineens was mijn lichaam van slag (periode van julie tot begin oktober geen regels gehad). Vanaf eind oktober kreeg ik eindelijk weer mijn regels dus eerste maand afgewacht en 2 maand bestudeerd + rond ovulatie knuffelen ?. Helaas toch niet gelukt dus op naar de 2de ronde!
Ik ben al mama van een geweldige en lieve zoon van 3 jaar. 

Groetjes,
Chanel

Baal mee voor alle vrouwen die helaas ongie zijn geworden! ☹️op naar een vruchtbaar, geweldig en liefdevol nieuwjaar! ?Knuffel voor iedereen die daar behoefte aan heeft!

Ik klets hier natuurlijk ook al even gezellig mee. Ik houd het lijstje bik voor jan. Maar voor degene die het niet had gezien in het dec topic ik heb gister positief getest, vandaag een CB gedaan. Ik was echt overtuigd dat het nog wel even zou duren dus voel me nu wel echt overdonderd haha. Ik blijf gewoon het lijstje bijhouden hoor ?

Terug
Bovenaan