NOD Januari 2021

Welkom lientje.
Ik snap je gevoel heel goed.
Elke keer lijkt de teleurstelling groter en groter.

Hier is mijn ms bijna voorbij dus dan kunnen we het weer gezellig maken ?

Dank iedereen voor het warme welkom! 

@Feyre Mijn eisprong was volgens CB stilstaande smiley op dag 17 van mijn vorige cyclus. Vrij laat wel hè? Mijn LF was 12 dagen, ongesteldheid op dag 13. 

Op jullie aanraden een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik kan dinsdag terecht, heel fijn.

Lientje een stilstaande smiley is niet een eisprong maar je hoogste piek. De dag erna is dan de eisprong als de smiley niet stilstaat ofc. En dag 17 je ei heb ik ook elke maand. Vandaag is dag 17 hier en vandaag me ei. Daarnaast kan je valse pieken hebben en alleen door tempen weet je het 100% zeker als je dus nog geen inzicht heb jn je cyclus weet je van de ovu test nooit zeker of die klopt. Als je dua vaste smiley had op dag 17 is dag 18 je ei dan 12 dagen erna en dus lf13 is je NOD. Wel fijn dat je terrecht kan bij de HA

Aha, nu begrijp ik het! Ik meet mijn temperatuur nu ongeveer twee weken. Dit wordt de eerste keer dat ik een volledige cyclus ga temperaturen. 

Fijn dat jij je eisprong hebt kunnen vinden! Ik duim voor je! 

@Feyre; Ja vrijdag 4dec begon het komen en gaan van bruin verlies. Dinsdag 8dec voor het eerst helderrood dus dat reken ik als CD1, gister geen bloedverlies gehad maar vandaag is het weer begonnen. Heel verwarrend en frustrerend want heb ook iedere cyclus tussen menstruatie en ei nog doorbraakbloedingen. 

We gaan het wel weer zien en als deze maand weer zo gek verloopt wil ik even langs de huisarts. Combinatie van onregelmatige cyclussen (28-36 dagen) en tussentijds bloedverlies controleren. Had ik namelijk bij de eerste niet dus wil graag even gerustgesteld worden. 

x-Marina ah ja dat is wel hele vreemde cyclus. Miss wat van slag sinda je vorige zwangerschap? Had jij nou erna de pil weer geslikt of had je een spiraal ofzo? Die tussen bloedingen zijn sowieso vreemd. Heb je wel een eisprong?

Terug
Bovenaan