Hoi Allemaal,
Ik kom ook bij het wachtbankje van Januari.
Ik ga voor ronde 2 voor ons 2e kindje.
Menstuatie nog niet helemaal stabiel, 2x cyclus van 41 dagen en daarna 2x 31 dagen, nu één na 27 dagen.
Twee maanden geleden ben ik na 14 maanden gestopt met BV geven dus dit zal ook nog best een uitwerking hebben gehad op mijn cyclus. Nieuwe NOD staat nu in de app op 26 januari (32 dagen).
Mijn naam mag er op het lijstje bij hoor! Leuk om elkaar hier te volgen en steunen.
Mijn eisprong kon ik bij onze eerste altijd heel goed voelen, daar was ik doormiddel van baarmoederslijm controleren en daarbij een voelbare eisprong altijd up to date met mijn vruchtbare periode.
Nu is mijn baarmoeder slijm wel nogsteeds duidelijk en heb ik van de 5 menstuatie cyclussen die ik gehad heb 2x m'n eisprong weer gevoeld. Begin december hebben we besloten er weer voor te gaan, komt zoals het komt. Maar in December kon ik geen touw vastknopen aan mijn vruchtbare dagen haha, zal je altijd zien!
Ik gebruik de app van Flow, bij mijn eerste ook gebruikt, toen in ronde 1 zwanger. Welke apps gebruiken jullie allemaal?
Ovu testen doe ik nog niet, eventueel wel een optie als ik deze maand weer geen duidelijke signalen kan traceren.
Liefs van mij