NOD Januari 2021

Unalome ja technisch gezien wel. Mijn ei is altijd rond dag 17/18 dus het verschilt wel is een dag. Maar met een regelmatige cyclus is je ei rond dezelfde dag. Dus dan zouden ovutesten ook niet nodig meer zijn, is puur voor inzicht krijgen.
Elvira het is wel 6-1 het staat alleen op de engelse manier. Mijn pc staat zo geinstalleerd. Ik moet dus de formule nog ff veranderen zodat ie goed staat voor ons ? dank je voor het doorgeven
senk gefeliciteerd!
little sunflower maar als het gaat om de druk snap ik hem niet helemaal. Hij zal fan alsnog dagelijks of om de dag moeten klaarkomen zodat joj kan insemineren. Dan is er toch nog steeds een druk? Je kan sperma niet bewaten in een gewone koelkast ?

Goedemorgen dames, Even een vraagje ik ben aan het testen maar vraag me af of ik me eisprong al heb gehad of die er toch aan komt.  https://www.mupload.nl/img/g62wwlga8b6.jpeg   
Eerste is van gistermiddag en daar onder van vanmorgen (cb test maar die gaf een leeg rondje aan..) daar onder zijn van vorige maand waar ik wel een vaste smiley heb gehad. Wat denken jullie? test nog wel even door voor de zekerheid 

@lepris is dit doorzichtig en rekbaar. Komen er draden als je het uit elkaar trekt? Dan is het teken van eisprong en vruchtbaarheid. Kan je je baarmoedermond nog voelen?

@feyre nou ja dat klaarkomen is nou juist een van de redenen waarom we het er over gehad hebben. Maar goed zoals ik al zei ik moet het allemaal nog even goed uitzoeken ?

@xxnh nee het is echt wit als een soort crème achtig substantie. Ik ben nu 3/4dpo. Heb wel een piek met mijn testen gehad en waarschijnlijk dinsdag op woensdag nacht eisprong gehad

@elfje- die eerste is wel echt heel duidelijk! Dus het zou best kunnen dat dit je piek was? Temperatuur je ook? En wat voor afscheiding heb je?

Hoi allemaal,
ik ben al een paar dagen mee aan het lezen en dan nu eindelijk zelf een berichtje achter laten :)
Ik ben nu ongeveer 2,5 maand gestopt met de pil. We hebben al een kleine meid van 1,5 jaar. 
Afgelopen woensdag 23-12 eisprong gehad volgens CB test, lag ook in lijn met mn regelmatige cyclus van 28 dagen. Dag er voor en op de dag zelf gezellig gemaakt dus nu afwachten. NOD is 7-1. Zou ik ook op de lijst mogen? :)

Terug
Bovenaan