NOD Januari 2021

@feyre gefeliciteerd wat een leuk kerst cadeau en dan ook nog samen met je zus.
Hier vandaag eindelijk ongesteld geworden na een cyclus van 60 dagen na stoppen van de pil. Nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden :) hopelijk heeft mn lichaam het nu weer in de gaten en duurt de volgende cyclus niet zo lang. Ga maar meteen deze ronde beginnen met ovulatietesten want heb echt geen idee hoe mijn cyclus gaat zijn en of mijn nod dus in januari valt of misschien wel februari. Ik lees in ieder geval gezellig met jullie mee en hopen dat 2021 maar mooi mag beginnen!!

Ik verwachte mijn ovulatie pas op 1 januari. Maar vanochtend op cd22 ineens deze test ? merkte ook al enkele dagen dat mijn libido verhoogd was en ander cervixslijm. Zou de teunisbloemolie dan toch gewerkt hebben! (Normaal cyclus van 42 dagen) Wat zouden jullie doen, vanavond nog eens testen om te kijken of die nog donkerder wordt of morgen in de ochtend weer?      

@chanel5 ik zit nu in ronde 25 voor de 3de. Ik ben 2 dagen geleden ongesteld geworden nod 22 januari. Bij de 1ste heeft het na een miskraam 32 maanden geduurd en bij de 2de 14 maanden. Omdat we 6 weken na de bevalling alweer zijn beginnen zit er maar 2 jaar tussen. Mijn man heeft maar 4% goede zaadcellen dus echt 2 wondertjes gekregen?

@Feyre Wauw wat bijzonder! Hopelijk mag het goed gaan voor jullie.
@Vjs Oh wat fijn zeg! Eindelijk! Duimen voor een kortere cyclus dit keer!??
@Smiley-x Fijn! Ik doe altijd gewoon iedere dag één rond zelfde tijd. 
@FloorElvira Wat hebben jullie lang moeten wachten, lijkt me heel moeilijk! Extra bijzonder dat het twee keer gelukt is. Hopelijk lukt een derde nog zoals je wenst

@smiley-x ik heb hetzelfde. Had mijn eisprong ook veel later verwacht maar nu met de ovulatietest ineens een piek te zien. Twijfel nu of ik vanavond nog moet testen. Extra gezellige dagen dus voor ons.

@unalome Ja ik doe denk ik morgen om dezelfde tijd weer een test om te kijken of die dan donkerder is of afloopt. Ja erg leuk nu tijdens kerst, wij hebben het gelukkig al gisteravond en eergisteren gezellig gemaakt. Dus dan zeker vanavond weer ?

Terug
Bovenaan