Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heey dames! Iemand op het wachtbankje al kwaaltjes? Ik heb precies zoals vorige maand op 4dpo wat trekkerig gevoel in baarmoeder, nu 5dpo is dat weer weg. Ben zo ongeduldig!
Chanel dan heb je nu denk ik al je eigen vraag beantwoord ? ik zou meer eigen keuze willen en als je dat bij de ander niet hebt ? elk zkh is gekwalificeerd (tuurlijk kan overal iets gebeuren)
@feyre ja dat is eigenlijk wel zo. Las het net terug en dacht eigenlijk precies hetzelfde ? ik neig zelf eigenlijk meer naar eigen keuzes maar me man die zegt van ja het zou leuker zijn als het dan weer hetzelfde wordt. Maar tegelijkertijd zegt hij ook van maar heb eigenlijk dan niet zoveel zin om elke 2 weken heen en weer daarheen te rijden ? hahaha. Eerst moet mijn eitje op date met een zaadje en als dat goed is gegaan (zwanger) dan de knoop doorhakken dus tot die tijd kan ik er nog even lekker over nadenken.
@gebruiker728 heftig zeg ronde 31 is er ooit een oorzaak gevonden? Bij mij heeft de 1ste 32 maanden op zich laten wachten daarna nog wel een zoontje gekregen maar ik weet dus wat het is om zo lang te moeten wachten?
Lautje, op 12dpo vandaag en sinds een 3 tal dagen zeurderig gevoel. Vanmorgen wat maagproblemen maar dat zal eerder aan de chocolade en chips van gisteren gelegen hebben.
Net een early test gehaald, de voorbije 3 dagen waren apotheken toe en ik had niet goed gepland ?? en morgen 1 dag voor nod testen.
@Stormeo, ik had ook wat bloed en krampen toen ik mijn spiraal eruit had laten halen. De dag erna was het al een stuk minder. Hoe gaat het vandaag met je?