NOD Januari 2021

Chanel het gaat uiteindelijk om jou he en jij moet je fijn voelen niet je man ? en hetzelfde is het het nooit alleen omgeving dan.

@belgogermano spannend morgen testen dus?

Vandaag op 9 dpo net wat crème kleur afscheiding. En af en toe wat steekjes. En erg pijnlijke borsten al 8 dagen. Iemand een idee wat die afscheiding zegt?

Ik ga 31/12 testen. Dan weet ik of ik 's avonds champagne kan drinken of niet. Nod is dus 2/1

@WishfulThinking: ik vermoed dat het een ovulatiebloeding was. Het was echt roze/lichtrode afscheiding. Alleen gister wat "bloed" verloren en vandaag niet meer (wel wat afscheiding maar verder niet). We hebben het gisteravond dus ook nog maar even gezellig gemaakt. 
Als ik me er op focus dan voel ik zoveel dingen. Dat is wel gek hoor. Maar goed, we gaan op het wachtbankje. Denk dus dat gister de eisprong was. 

Even wat anders weet iemand wat het verschil is tussen de vaccinatie tegen meningokokken b en acwy en waarom die niet in het programma zit??Ik zit er aan te denken mijn beiden kinderen ertegen in te laten enten. Mijn dochter heb ik toendertijd extra laten inenten tegen acwy omdat ze toentertijd buiten de risico groep viel

@floorelvira ja dat heb ik met mijn eerste zwangerschap ook afgevraagd. in het begin, dacht dat dat normaal was als je medisch moest lopen ?. Wat later in zwangerschap toch maar even gevraag en dat kwam omdat ik en een lichamelijke aandoening/beperking heb (niks ernstig ik zie het zelfs als een kleine voordeel) en ik heb een gbp. Dus om de 2 weken de verloskundige en gynaecoloog + echo's (dat vond ik natuurlijk wel het leukst dat ik het zo vaak kreeg ?)

@Feyre gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zou je mij ook In het lijstje willen noteren?

Ik lees al eventjes mee, maar vandaag had ik bij mijn ovutest een smiley! Mijn NOD zou 13 januari zijn, maar gezien mijn eisprong 2 dagen eerder is.. zou dit ook 11 januari kunnen zijn..

vanaf nu is het wachten.. gisteren en vanavond geklust.. morgen nog maar eens testen en klussen...

JuffieSu dank je en welkom. Over het algemeen is je LF hetzelfde dus dan zou je NOD de 11e zijn. Je kan voor de zekerheid 13 aanhouden dan weet je zeker dat je goed zit
En voor het lijstje hoeveelste kindje en ronde is het voor jullie?

Terug
Bovenaan