@zelfde verhaal!! Normale flesvoeding trok hij ook niet maar wel met johannesbroodpitmeel. Wij kwamen pas achter de koemelkallergie toen wij hem lieten testen voor een andere voedselallergie zo toen hij 1,5 jaar was en toen konden ze zien dat hij dat had gehad maar waarschijnlijk er geen last meer had ervan. En dat klopt! Gelukkig de andere allergieën ook wat minder geworden nu dus hopen dat hij ook daar snel van af is.
Maar ja dan denk je dat ze allemaal hetzelfde hevben geleerd als ze dat vak uitoefenen maar eerlijk waar ze lopen echt langs elkaar heen en zien af en toe dingen boven het hoofd! Tijdens de zwangerschap zo rond 30ste week verloor ik mijn slijmprop en niemand die wat deed terwijl ik ook krampen kreeg week later zei mijn eigen gyn van oh je heb al 1,5 cm ontsluiting hebben ze dat niet gezien?! En dat was ook na de geboorte dat ik aan de bel trok van hij ademt niet goed door zijn neus en snurkt een beetje. Bleek dat hij al volwassen neusamandelen te hebben. Met 1,5 jaar dus ook daar al aan geopereerd en waarschijnlijk een heroperatie nodig aangezien ze terug kunnen groeien.