NOD Januari 2021

Hee meiden,
Mijn NOD staat op 24 januari. Maar ik heb vandaag met CD14 al een piek, met de extra gevoelige van 2besure. Hij is net zo donker als de controlestreep maar niet een vette knaller, maar dat is de controlestreep ook niet haha. Ik had vanmorgen met opstaan echt pijn bij m'n eierstokken als ik bijv ergens tegen aan stond, dus toen dacht ik hmm zou het nu al? Nu ook nog steeds een donkere streep net als vanmiddag, en doorzichtige afscheiding. Mss is ie morgen nog donkerder. Vorige cyclus duurde 40 dagen. Dus ik ben zooooo blij!! Net als de 1e ronde nu weer een cyclus van 27/28 dgn. Ik weet alleen niet echt helemaal m'n LF. Ik hou het maar gewoon op 12 januari. 

Spannend xxNH! En fijn @Noeksie dat je eisprong er nu een stuk eerder weer is. Ik wacht nog maar even af, morgen dag 23 ?
@BelgoG, heb jij al getest?

Noeksie over het algemeen is je LF gelijk het is de growi van je ei dat lamger of korter kan durwn maar periode erna is vaak gelijk dua ik zou de lf aanhouden die je gewend bent. Wel heel fijn dat je cyclus nu een stuk korter is

Nou waar ik hier dacht eindelijk na 60 dagen ongesteld te zijn geworden. Is het bij 2 a 3 dagen wat bruin/oranje bloedverlies gebleven. Maar een inlegkruisjes was amper nodig Dus echt zeker geen menstruatie. 1e kerstdag nog een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid maar die was negatief en kort daarna begon het bruinverlies. Dus we moesten er nog om lachen.maar nu sinds gisteren eigenlijk niks meer. Zou dit ook bij het ontpillen horen? Mijn lichaam weet nog niet helemaal wat het moet doen volgens mij ?. Ergens maakt het me ook wat onzeker. Ik ken dit niet van mijn vorige poging, slikte ik wel 15 jaar de pil voor ik ermee stopte en meteen goede cyclus. En nu maar 2 jaar geslikt en de boel is van slag.

Terug
Bovenaan