NOD Januari 2021

Vjs dit kan idd ontpillen zijn. Je lichaam reageert er telkens anders op. Daarom ben ik zo blij dat ik na 4 jaar pil ik over ben gegaan naar de spiraal. Pil is echt rommel. Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde is en je dus snel zwanger bent

Feyre ja i know, klopt. Maar omdat vorige maand m'n cyclus zo lang duurde en de action ovu testen het bij mij niet goed doen heb ik m'n ei gemist. Maaar de 1e ronde had ik ei op dag 17/18 en dag 28 werd ik ongesteld. Dus dat was een LF van 8, maar 1e x na stoppen met de pil. Heb nu extra gevoelige van 2besure en die doen het heel goed bij mij. Jij hebt die ook gebruikt toch? ?

@noeksie wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden en dat ie eerder is! 
@vjs nadat ik met de pil gestopt ben ivm bijwerkingen had ik ook dat mijn lijf helemaal van slag was heb de pil nog geen half jaar gehad. Daarna heb ik een spiraaltje gehad en dat is echt een verschil van dag en nacht, ik ging gelijk in de "normale" cyclus mee. Zou echt iedereen een spiraaltje aanraden als ze nog voor kinderen willen gaan in de toekomst.
Ik zit op het wachtbankje... en wat duurt dat lang zeg! Ik moet nog ongeveer 11 dagen wachten. Met kerst vlogen de zwangerschapsaankondigingen om m'n oren. Ik ben zo blij voor iedereen! maar heeft wel een beetje een dubbel gevoel gegeven. Probeer het een beetje los te laten maar dat is een hele opgave. Volgende week gewoon weer aan het werk hopelijk werkt dat!

Kerstavond de ovitrelle spuit gezet, denk vrijdag avond de eisprong gehad. Nu heb ik vandaag een wat zeurende pijn in mijn baarmoeder. Zitten nu in ronde 8, maand 10 waarvan alle pogingen met controles in het ziekenhuis zijn geweest.

Hoii allemaal!
ik ben zojuist ongesteld geworden en mijn NOD staat op 27 januari. Dit word de eerste ronde voor ons, welliswaar 2e kindje. Erg spannend! Bij de vorige zijn we wel een paar maanden / jaar bezig geweest, en hoop zo dat het ons nu sneller gegund is. We zullen het zien ! Onze zoon is 1 jaar en wij zouden het erg leuk vinden als ze niet zoveel verschillen. 

succes iedereen!
liefs

Wachten duurt zo lang. 12 DPO vandaag.
Mezelf voorgenomen morgen pas te testen. Maar nu ik weet dat de testen in huis zijn kriebelen m'n handen gewoon om de te pakken.

Noeksie als je ei dag 17/18 was en dag 28 ms dan is het een LF van 9/10 dat is nog ok. Onder 9 is kort. Mijn ei is dag 17 en ms dag 29 dus lf van 11
Ik heb idd ook de extra gevoelige van 2besure gebruikt heel erg fijn.
Loulou- bedenk voor jezelf het kan nu niet moet ochtendurine gebruiken want dat werkt beter ? dan kan je morgen testen haha. Wat spannend!

Terug
Bovenaan