NOD Januari 2021

Feyre ah oke dat valt dan dus nog wel mee. Ik heb nu echt een knaller van een test, weet niet hoe ik een foto moet uploaden hier maar m'n teststreep kwam binnen 1 seconde en daarna pas de controlestreep. ? ik moet zelfs een inlegkruisje in voor de afscheiding, holy moly. ? heb dat altijd zo erg. Dus vnv maar nog een keer gezellig maken! 

@noeksie tegen mij hebben ze gezegd alles vanaf 11 is normaal dus je kan het altijd nog een paar maandjes aankijken en anders de huisarts bellen?

@vjs ik ben in mei gestopt met de pil na 11 jaar en heb nooit bruinverlies tussendoor gehad. Maargoed dat kan bij iedereen anders zijn natuurlijk.
@loulou en @feyre. Ik zou morgen testen maar ik ga straks als ik thuis kom van het werk testen. Zaterdag is mijn NOD maar ik voel vandaag allerlei krampen en als ik onder op mijn buik druk krampt het ook. Heb echt blosjes op mijn wangen. Ook voordat ik ongesteld zou moeten worden heb ik vooraf nooit krampen. Dan is het er ineens.

Ik denk als ik morgen ochtend positief zou testen dan is dat vandaag ook zo haha. Ik stop nu alvast met drinken zodat ik wel geconcentreerde urine heb.

@noeksie ik had dat ook toen kwam eerst de test streep en de controle streep was nog vét vaag haha. Mooie knaller.

Ben benieuwd dames! Fingers crossed voor jullie! 
Ik ga morgen ook vast een testje doen op 9 dpo. Wel heel erg vroeg, maar vorige ronde ook op 9 dpo positief. Dus wie weet ;) toen was ik al wel echt goed misselijk en pijnlijke borsten, merk nu nog niets en mijn gevoel zegt dat het niet raak is.. We gaan het zien :p

Floor tussen de 9 en 16 is normaal alles eronder of boven is HA waardig. 
Noeksie je kan op imgur de foto uploaden en de directe link hier plaatsen door in de chat op het plaatje (aller rechtse icoontje) te klikken en daar de link te plaatsen. mogelijk dan morgen je ei of miss heb je 2 dagen piek (kan die evt alsnog morgen zijn maar bij mij was dat bijv nooit zo) spannende dtijden weer!
xxNH dat hoeft dus niet zo te zijn xD ligt geheel aan je hCG aanmaak zo kan je van negatief naar opeens een goede positief gaan. maar ik hoop voor je dat deze positief is straks.

Terug
Bovenaan