NOD Januari 2021

Heel herkenbaar. Ik loop ongeveer gelijk met jou, nog 10 dagen voor mijn NOD. Ik ben blij voor de mensen in mijn omgeving die zwanger zijn geworden, maar je vraagt je tegelijkertijd toch af: waarom lukt het bij ons (nog) niet? 

De afgelopen maanden leek ik van alles te voelen, maar werd ik telkens gewoon ongesteld. Nu heb ik licht pijnlijke borsten, zoals altijd na de eisprong, maar toch denk je: zou het? Ik probeer mezelf voor te bereiden op de teleurstelling, maar je hoopt het toch. Al lukt het 'loslaten' voor het eerst wel beter deze maand. 

@aprilMom ik zou niet eerder dan 12dpo testen voor die tijd is de kans nog groot dat je negatief test?dus als je een korte LF hebt beter wachten tot Nod 

NOD is morgen. 0 tekenen van menstruatie of zwangerschap. Afgelopen zondag een early test gedaan, gisteren een early test gedaan en ook met mijn laatste druppels opgevangen ochrendurine een gewone test erin 'gerold'. Allemaal negatief. 
Ik heb geen testen meer liggen, de kans dat ik morgen wel positief test is nu wel 0.000001 procent toch? 

Sje er zijn mensen die pas een week na nod positief testen of pas op NOD. Zolang je niet bloed is de kans er.
Aprilmom wat is een korte LF voor jou? Het ligt geheel aan je LF wanneer je zou kunnen testen

Hier getest, geen uitslag.
De controle streep deed het ook niet, dus met andere woorden, heel de test deed het niet.

Heb vandaag geen tijd om ergens heen te rijden voor een test. Dus we gaan nog even geduld hebben.

Terug
Bovenaan