NOD Januari 2021

@loulou- succes met testen vandaag!
@BelgoGermano, vandaag of morgen NOD voor jouw toch? Al een testje gewaagt? 
@sje en xxNH ah balen zeg
Hier beetje een dipje, kan ook nog niet helemaal me enthousiasme vinden voor weer een nieuwe ronde. Drink veels te veel koffie nu enzo 

@sje spannend zeg! Zolang je nog niet vloeit kan t alle kanten nog op. Bij onze eerste was ik pas na NOD positief. Wel gelijk een knaller toen maar wel echt pas erna.
Ik duim voor je!!

Hee, 
Hier vandaag cyclus dag 29. Vorige 2 cyclussen zat ik rond 45/49 dagen. Nu verder ook geen tekenen van menstruatie of zwangerschap. Volgens de app zou dan de komende dagen mijn eisprong zijn. Nu heb ik het gevoel deze 2 weken geleden gehad te hebben aan de hand van de afscheiding en toen ook zin in seks (heb geen ovutesten gebruikt dit is de 2e ronde) 
Deze dagen nog extra goed opletten wat de afscheiding doet. Maar het gevoel in seks is er momenteel ook niet zozeer.. samen met mijn vriend besloten om nog geen zwangerschapstest te doen. Dus dat wordt nog afwachten de komende 2 weken of mijn ms komt
Fijne oudjaarsdag iedereen! 

De beste wensen allemaal! Op veel zwangerschappen en baby's in 2021! ???
Ik heb hierboven een foto van m'n ovu testen. Gister op dag 16 liep ie al wel af, nog wel donker. Maar nu is het toch zo, dat je vanaf de 1e positieve test 12-48 u kan aanhouden tot eisprong? Ik dacht namelijk op dag 14 al dat ie positief was omdat de streep net zo donker was, én ik heel erg pijn had bij m'n eierstokken plus de doorzichtige afscheiding kwam. Maar dag 15 kwam pas de knaller. Wanneer zou ik m'n eisprong hebben (gehad) als jullie dit zo zien? Of pas vandaag? Dag 14 en 15 gezellig gemaakt, en vannacht nog voor de zekerheid maar nu denk ik hmm mss geen zin meer gehad (wel voor de leuk ofcourse?) ik had gisterochtend echt nog wel last van dat drukkende gevoel, maar 's middags niet zo erg meer. 

Goedemorgen allemaal,
De beste wensen voor 2021! Dat het een super jaar mag worden met heel veel baby’s opkomst ❤️
Vannacht voor dat ik ging slapen veegde ik een heel heel klein beetje rosé afscheiding af met een heeelheel klein beetje helder rood.. het is dpo 5 vandaag. Lijkt me nog te vroeg voor een innesteling toch?
Mijn lf was vorige maand 12 dag.

Terug
Bovenaan