NOD Januari 2021

Hallo dames, de beste wensen allemaal en hopelijk een hoop positieve testen in 2021! Ik ben even een tijdje afwezig geweest, ik had best de balen in mijn menstruatie vorige keer. Maar nu weer positief de volgende ronde in.
Spannend voor de dames die begin jan hun NOD hebben, duimen op een goed begin van het jaar.
Mijn NOD is gok ik op 19 januari.

[quote quote=10389975]Vanmorgen ongesteld geworden. Op naar ronde 6. Vrijdag ochtend 18 december had ik een positieve test. 19 december vermoedelijk eisprong. Als ik dan vandaag ongesteld ben geworden hoe lang is dan mijn LF? 12 dagen ?[/quote]
Balen dat je ongesteld bent geworden :-( 
Misschien een stomme vraag maar wat houd LF in? Misschien is die vraag hier al een keer gesteld maar dan heb ik het gemist. 

Ik wens iedereen een gelukkig en liefdevol nieuwjaar!! En mogen al onze wensen uitkomen ?

@Poni dat is de luteale fase. Staat voor periode tussen eislrong en menstruatie. Normaal gesproken duurt deze fase 14 dagen zegt maar. Maar dat is bij iedereen anders vanwege dat niet iedereen op dag 14 der eisprong heeft.. dat kan eerder of ook later natuurlijk. Dus als je weet wanneer je eisprong heb + aantal dagen tot "je menstruatie" is je LF.

@poni tussen de 9 en de 16 toch @feyre??
@chanel je kan natuurlijk ook eerder of later dan cd14 je eisprong hebben maar dan kan je LF net zo goed 14 zijn?

@Floorelvira ja dat is ook zo maar globaal zeggen ze dit ook op internet als je het op zoekt.. ik vind als je nog net teveel schommelt met je cyclus je heel moeilijk je LF kan berekenen. Als je een aantal cyclussen echt heel goed in de gaten houd met ovulatietesten en je cyclus zelf is constant rond dezelfde aantal dagen je dan makkelijker kan rekenen. 

LF blinft over het algemeen hetzelfde je ei kan met een dag of 2 bijv schommelen bin een regelmatige cyclus. Onregelmatig is ofc wat andera. LF van tussen de 9 en 16 is ok alles eronder of boven is HA waardig

Terug
Bovenaan