NOD Januari 2021

@FloorElvira jaa vorige week al nu wachten op mn eisprong. Heb toch maar ovulatie testen gehaald van CB en ga deze maand eens kijken wat ik er van kan maken. Afgelopen maanden was m'n cyclus nog wat wisselend en een voelbare en zichtbare (afscheiding) eisprong tussen dag 13 en 18 vind ik niet heel specifiek te noemen dusss heb een doosje van 10 testen en dat samen met cervixslijm hoop ik dat ik hem goed kan opsporen.
Ik begin na het weekend met testen maandag zit ik op cyclus dag 11.
Lees wel overal wat anders over welke urine het beste is (1e of 2e). Dus ben nu beetje zoekende naar een aanpak haha, merk dat ik het zelfs een beetje spannend vind.

@feyre kan je het lijstje van Nod december nog 1x bijwerken? liefsVan en sje zijn ook ongesteld geworden?
@liefsVan ik zit maandag ook op cd11 dus wat dat betreft lopen we precies gelijk mijn eisprong komt alleen steeds vroeger en ik heb een LF van 11 dus ik denk dat mijn nod net wat eerder valt. In een normale cyclus van 28 kan je het beste beginnen op cd11 het beste niet met ochtend urine. Clear blue kan echter wel gewoon met ochtend urine?wanneer verwacht je je nod?

Ik ben gisteren ongesteld geworden..
Ik stop ook even met bewust zwanger worden. Ik ben er veel te veel mee bezig en zoveel stress is al geen fijne start. Ik ga lekker veel sporten, focussen op m'n job en van de zomer zie ik het wel weer. Goed jaar allemaal!

Ik heb niks gezien van dat ze dit hebben aangegeven ?‍♀️ ik kan niks als ik het niet weet ? of ik moet het over het hoofd hebben gezien maar ik kijk hier nog elke dag.
liefs van wanneer is je NOD?

@sje balen zeg! Je hoofd richten op iets anders is soms net wat je nodig hebt. Succes met je doelen en geniet onderweg van alles wat je hebt en tegen komt.

@feyre je mag me erbij zetten hoor. M’n NOD Staat nu op 26 januari maar denk dat t eerder is. Noteer maar 26 januari.

@FloorElvira heb die ovu testen gehaald om deze maand eens kijken of ik mn lijf weer beetje kan gaan lezen. Dat kon ik voorheen altijd goed. Mijn eisprong is steeds wat eerder lijkt het en m’n LF ong 14 dagen dus m’n cyclussen worden wat korter na het stoppen met de BV. Pas bij afbouwen van de voeding kwam m’n eerste menstruatie weer die begon >40 dagen en nu al 3 maanden rond 32, 33 en 28 dagen. Dus weer beetje richting kortere cyclus denk ik.

Ik zie nu in het overzicht dat ik op inactief sta. Heeft dat ergens mee te maken? Mijn NOD staat op onbekend, dat is 9 januari. Nog precies een week. Ik voel nog niets. Wel licht gevoelige borsten maar die heb ik altijd na de eisprong. Hoewel loslaten meer lukt deze maand ben ik toch wel heel nieuwsgierig nu.

Terug
Bovenaan