NOD Januari 2021

Hoi hoi, 
Allereerst gelukkig en vruchtbaar 2021 gewenst iedereen!
Ik ben redelijk nieuw hier. Mijn NOD is op 5 Januari. Nu heb ik sinds een paar dagen steken onderaan de buik. Veel lager dan menstruatiepijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Voorderest voelt het gewoon of ik mijn regels ga krijgen. Borsten doen pijn van vlak na de eisprong zoals iedere maand. 
Zijn ondertussen al een jaartje bezig, al onderzoeken laten doen, alles in orde. Gaan nu nog 6x zo proberen maar ik begin de moed een beetje te verliezen. 

Woooow! Vandaag 10 dpo en een streepje!!! :) kan het niet geloven en durf niet blij te zijn.. hopelijk gaat alles dit keer goed. Klopt het toch voor mij dat je de cyclus na mk extra vruchtbaar bent.
Verder al dames getest of kwaaltjes?

Wauw LautjeF wat goed. Gefeliciteerd.
Hier vandaag NOD maar nog geen menstruatie te bekennen. Alhoewel het wel zo voelt alsof het elk moment kan los barsten. Menstruatie pijn. 
Hopelijk blijft het weg zodat ik morgen kan testen ☺️

Dankje, zo spannend! Nee weinig kwaaltjes, althans niet zo erg dat ik ze er mee had gelinkt. Wel een opgeblazen gevoel maar verder niets. Merkte vanochtend dat mijn borsten wat steviger waren ;)
Geen testje gedaan nog poni?

@FloorElvira Het Google Doc met alle NOD's etc :)!
@LautjeF Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is. Heel fascinerend! Hoop dat alles goed gaat dit keer ❤️

Terug
Bovenaan