NOD Januari 2021

Poni, ik heb niet meer getest. 1 test op 31 december, zou dan normaalgezien 1 of 2 dagen overtijd geweest zijn en eergisteren een ovulatietest gebruikt (had geen zwangerschapstest in huis). hoe zit het bij jou?
x-Marina, ik heb de 15e sowieso een vervolgafspraak om mijn cyclusanalyse te bespreken. Als ik tegen dan nog niet ongesteld ben kan ik het met haar bespreken.

[quote quote=10390986]Poni, ik heb niet meer getest. 1 test op 31 december, zou dan normaalgezien 1 of 2 dagen overtijd geweest zijn en eergisteren een ovulatietest gebruikt (had geen zwangerschapstest in huis). hoe zit het bij jou? x-Marina, ik heb de 15e sowieso een vervolgafspraak om mijn cyclusanalyse te bespreken. Als ik tegen dan nog niet ongesteld ben kan ik het met haar bespreken.[/quote]
Hier ook nog geen menstruatie te bekennen. Heb niet weer getest. Ik wacht tot vrijdag. Dan is het een week na mijn nod.

Hier nog even op het wachtbankje, zoals jullie t hier noemen. Voelt nu een beetje spannend, terwijl ik er heel nuchter in sta dat het wel even gaat duren (vorige keer ruim 1,5 jaar) maar nu ben ik al vanaf de kerst enorm moe, slappe elastiek achtige benen, veel trek in eten.. vorige keer was ik énorm moe de eerste weken. Al dacht ik dat het door m'n blinde darm ontsteking (operatie) kwam, bleek dus óók zwanger te zijn terwijl alle testen in het ziekenhuis negatief waren. Zo bizar! Waarschijnlijk was t echt net net bevrucht ofzo ^^ maargoed nog even geduld! Zo maf dat je door je lijf toch steeds een beetje hoop krijgt terwijl je dat misschien ook niet wil (steeds de teleurstelling)

Hoop gebeurt op topic hier! Lees niet alles mee, maar krijg natuurlijk wel dingen mee

Heel veel geluk, gezondheid en positieve testen deze maand! (En anders alle maanden daarna! :D)

Terug
Bovenaan