NOD Januari 2021

Hoihoi,

Dpo 8 vandaag.. ben veel aan het boeren en mijn darmen maken veel geluid. Voor de rest eigenlijk nergens last van. Zaterdag is mijn Nod dus nog even afwachten.. spannend!!

Spannend om te lezen van de andere vrouwen op het wachtbankje. Creamamma en Elfje dit kunnen tekenen zijn, hoop het voor jullie.
Ik ook zaterdag mijn NOD. Voel me vandaag eigenlijk wel prima, niet zoveel last van cravings/mood swings als de afgelopen dagen. Nog geen signalen oid, dus ik ga maar uit van menstruatie uit zelfbescherming. 

Hier vandaag 9dpo. Gisteren een temperatuurdipje van 0,3 graden gehad, vandaag weer gestegen naar normaal. Iemand hier ervaring mee? Verder vannacht veel zweetaanvallen gehad en vanochtend iets licht in het hoofd.
Zondag NOD, wachten duurt lang..

Jullie houden het wel spannend zeg Poni en Belgogermano! Wel een eisprong en toch zo ver over tijd, kan niet missen lijkt me dan toch? Hopelijk hebben jullie woensdag en vrijdag alsnog een positieve test :)

Hoi dames,
Mijn eisprong is waarschijnlijk 23 december geweest. Ik heb een korte LF van 11 dagen meestal. Vorige week had ik wat bruin/roze verlies. Vanaf zondag heb ik vrij veel krampen en steken die lijken op menstruatiekrampen. Gister 1x een beetje roze/rood verlies bij afvegen gehad en en vanmorgen weer. Gisteravond een early test gedaan en die was spierwit. Nu houd ik mij zelf maar voor dat hij wit was vanwege het feit dat het maar 12 dagen na nod was en geen ochtend urine. Mijn hoofd draait overuren...Pff 
Zijn er meer dames die vorenstaande herkennen? Ik ga waarschijnlijk morgenvroeg nog een keer testen met een early van de Etos.

Gebruiker10126190:

Uhm ben bang dat je menstruatie begint.. bij mij begint het namelijk altijd eerste 2 dagen met licht rosé of bruine afscheiding. Hopelijk betekend het bij jou wat anders ???

Ja zo begint het normaal gesproken ook bij mij, maar dan heb ik altijd krampen en begint het meteen die 11e dag na nod. Nu blijft het bij 2x een beetje roze afvegen in 3 dagen.. 
De tijd zal het uitwijzen. Het wachten duurt alleen zo lang!

Terug
Bovenaan