NOD Januari 2021

Hier ook veel witverlies, echt wit dan. Betekenis? Geen idee.
Eisprong was hier wel keurig op tijd. Daaraan is dus geen twijfel mogelijk.
Ik ga woensdag nog maar eens testen. Dan 1 week overtijd. 

@unalome veel sterkte! 
@zonnetjezeven Gefeliciteerd ❤️

Ik heb de Laatste nachten erg onrustig geslapen en heel levendige dromen. Verder soms wat zeurende lage buikpijn. Nu op 7dpo.. nog even afwachten dus.

Hi dames, Allereerst sterkte voor wie het nodig heeft en succes met wachten voor degene die in spanning zitten ? Na een pittige miskraam achter de rug, na 8 weken zwangerschap, is mijn cyclus redelijk op orde. We hebben  even een pauze genomen en staan nu weer open voor een nieuwe poging (1e kindje). Rond 16 januari mn NOD (de cyclus lengte is soms nog wisselend nog  na de miskraam) , gisteren met clearblue een smiley gehad van de ovulatietest. We hebben in de nacht van oud en nieuw en gisteravond een gezellig moment gehad ???

Floor dec deel ik niet hier. gezien het het jan topic is. Dec staat in de drive daar kan je nog gewoon in. Ik doe dar ook niks mee gezien dec voorbij is en de overige heb ik gewoon mee genomen naar Jan.
Unalome wat naar gecondoleerd, heel veel sterkte.
Zonnetjezeven gefeliciteerd wat een mooi nieuws!
SteefH welkom en pittig... hopelijk snel een goeie plakker
Poni je denkt correct. als je ei idd een week later is zal je nu nog niet positief testen. lastig dus. misschien handig te tempen? als je geen piek vind op ovu testen heb je wel een stijging in temp, dan weet je zeker wanneer je ei is geweest

Unalome gecondoleerd! Spannend voor alle meiden die de komende dagen hun NOD hebben. 
Ik baal heel erg dat mijn cyclus, die al onregelmatig was, nu weer een nieuw "record" in lengte aan het vestigen is :(. Tot nu toe een cyclus gehad van: 31, 30, 36, 33, 30, 36 dagen totaal. Deze ronde op dag 28 en nog geen ovulatie gehad dus ga dik over de 36 dagen heen.

Terug
Bovenaan