NOD Januari 2021

Pff vind het zo spannend.Gisteren hele dag last van rommelde darmen vanochtend moest ik rennen naar de wc. Net wat rosé/ bruine afscheiding vandaag is dpo 9 zou het dan de innesteling zijn?
Zaterdag is mijn nod..

SenK heel naar :(... Sterkte! 

BelgoGermano heel frustrerend, jeetje. Hopelijk snel meer duidelijkheid. 

Elfje- Dat zou best eens een positief signaal kunnen zijn! Duimen. 

senk balen zeg :-( 
Belgogermano pff ffrustrerend. Zolang overtijd en negatieve testen :( 
Hier ook nog steeds geen menstruatie te bekennen.
Heb besloten tof vrijdag te wachten en dan weer eens testen mocht er nog niks veranderd zijn.

Sterkte voor degene die ongesteld zijn geworden :( super zuur! Hopelijk brengt komende maand mooi nieuws.

En voor degene die nog in spanning wachten, fingers crossed.

Ik had mezelf voorgenomen het te laten en rond 16 januari wel te zien wat er komt (of niet haha). Maar dit is toch moeilijk zeg, merk toch dat het iedere avond door mn hoofd spookt en de agenda er bij pak hoe lang ik nog moet wachten tot we meer weten. Herkenbaar en hoe gaan jullie hier mee om?

SteefEef,
Heel herkenbaar ik kijk ook steeds op de app. Wanneer ik alweer ongesteld was.. Deze week 5weken geleden. Ik wacht nog tot 6 weken. Dan testje wagen 

2 vragen :)
Vanad CD11 ovulatiesten gebruikt van de action en nog steeds geen positieve op dag 29. Na morgen zijn ze op, zal ik dan nog door testen met een ander merk aangezien Action dicht is? Of deze ronde maar op zijn beloop laten aangezien mn langste cyclus ooit 36 dagen was. 

Daarnaast werkte de action testen altijd prima bij mij maar nu dus opeens niks gevonden? Kan het zijn dat een bepaalde test opeens niet meer werkt? Of denken jullie dat mn ei nog moet komen?

Terug
Bovenaan