NOD Januari 2021

Gefeliciteerd @Smiley-x idd een streepje en een streep is een streep hoor haha. Zou zelf ook extra testen en evt een digitale van CB doen das ook altijd 'leuk'. Super fijn.

---
Ik merk vandaag wat onzekerheid gezien mijn cervix slijma verwachtte ik aankomende dagen mn ei. Vandaag lijkt zelfs het slijm alweer helemaal weg te zijn... met ovu testen nog geen eisprong gevangen zit nu op CD16 dus eisprong kan prima nog komen natuurlijk.. al zou ik normaal nu dan denken oh hij is al geweest (aan de hand van de billings methode) maat dat is dus niet het geval denk ik anders had ik hem wel gevangen met testen toch? Word er gewoon beetje onzeker van (wat onzin is want hij kan ook nog later springen natuurlijk)....

Ik test elke morgen tussen 6 en 7 uur vanmorgen was het 8 uur in het kader van 'uitslapen' hahaha

Hee hee, 
Ik ben nieuw hier. 
Mijn NoD is a.s. dinsdag, maar het is eigenlijk een beetje moeilijk te bereken want mijn cyclus varieert van 25 tot 35 dagen (met een keer een uitschieter naar 40). Ik ben al paar dagen met vlagen misselijk en best wel moe en emo. Vandaag dus een vroege test gedaan: negatief. Toch heb ik nog hoop voor deze ronde want mijn gevoel zegt iets anders. Voor ons is het pas ronde 2, heb dus eigenlijk geen idee hoe en wat, maar ik hoop zo dat het raak is!
Voor nu maar even afwachten tot mijn NoD denk ik! 

@smiley-x Gefeliciteerd!
@elfje, wat jammer!
@Chaneln05, dank je wel. Probeer altijd wel zoveel mogelijk positief te blijven, maar was deze week effe een soort jojo met me emoties. Heb de moed ook nog niet kompleet opgegeven voor deze rond, we hebben tenslotte maar 1 zwemmer met een lange levensduur nodig, dus wie weet ?
@FloorElvira, ik houd denk maar maandag als 1dpo aan, aangezien ik na cd15 gestopt ben met testen. Dan zou me NOD rond 23 Jan moeten zijn. 
Probeer zoveel mogelijk niet op symptomen te letten, maar zodra ik rond 4-5 dpo al gevoelige borsten begin te krijgen is dat voor mij eigenlijk meestal wel het eerste teken dat het niet gelukt is. 

@littleSunflower mijn nod is 22 januari lopen we weer gelijk op?
Na 48 uur zijn mijn ovulatie testen weer negatief dus maximaal morgen eisprong en dan maandag 1 dpo?

Net met vegen ineens rood bloed :/ geen spotting oid gehad, wat ik normaal wel heb voor ik ongesteld word. Balen! Ben bang dat t toch zover is (zou qua nod kloppen)
Maar baal wel. Leek zoveel kwaaltjes te hebben die klopte, maarja je lichaam kan rare fratsen uithalen. Even afwachten hoe t morgen is.... Had vanmiddag zoiets van zal ik maandag een test gaan halen/doen?! Maar nu eerst maar even afwachten of t door zet

Hey hoi, ik zal me even voorstellen. Mama van 3 meiden. We proberen zwanger te worden van ons 4e kindje. (2e van mijn partner) Afgelopen jaar heb ik 2 miskramen gehad.. 5 januari was mijn 1e NOD. Getest en een heel licht streepje.. Ik vind het ontzettend spannend en begin aardig te stressen.  

Woooooow ik ben helemaal blij!!! Twee testen gedaan vanmorgen en beide een lijntje te zien! 
Ik weet niet hoe ik foto's toevoeg helaas maar het was een gewone van action en een vroege. Op de vroege test is de streep zeker duidelijker te zien dan de gewone. Maar hij is er gewoon! Zo blij! Zo spannend!
Wie gingen er nog meer testen? 

Terug
Bovenaan