NOD Januari 2021

Vanochtend een test gedaan en ik zie een streep!!? Hij was na 3 minuten al te zien. Kan het echt nog niet geloven! 
Morgen zou mijn NOD zijn.
Vind het toch nog allemaal erg spannend nu omdat het nog voor mijn NOD is. 
En nu wat adviseren jullie? Over 2 dagen nog eens testen?

@creamama spannendddd. Ik ben vandaag 9 dpo en een beeetje last van mn borsten. Twijfel of ik morgenochtend zal gaan testen. Weet niet of ik me kan bedwingen ?

@elfje wat balen..

@smiley gefeliciteeeerd! Een duidelijke streep! Zou inderdaad over 2 dagen weer even testen, kan je zien of de test oploopt.

@elfje- ahh balen dat je niks hebt gezien. Misschien dat je wel iets ziet over een paar dagen als je nog niet ongesteld bent geworden!????

@smiley-x ohhh jaaaa ik zie ook een licht streepje!!!! Al voorzichtig gefeliciteerd!!! Ik zou indd ook over een paar dagen weer testen om te kijken of die is opgelopen. ????

Dankjewel allemaal voor de berichtjes! Ik ga maandag nog eens testen hopelijk dan een donkerdere streep ☺️

@elfje balen dat je test wit was. Hopelijk breekt je MS niet door en test je alsnog positief! ?

@smiley-x Gefeliciteerd ik zie m ook hoor ?
@elfje- Jammer ?
ik ga morgen testen. Heb me vandaag in kunnen houden. Wel meer krampjes en lage rugpijn dus kan alle kanten op. 

Terug
Bovenaan