NOD Januari 2021

@little sunflower laten we positief blijven en hopen dat het toch heel snel mag lukken voor jullie! De kans dat het deze ronde lukt is er nog wel. Zo niet zijn er gelukkig nog andere wegen die het wel misschien doen lukken. We leven gelukkig in een tijd dat de technologie ervoor kan zorgen dat er toch vrouwen met een klein duwtje in de rug toch zwanger kunnen worden. Hou positieve gedachten vast het gaat ook jullie zeker wel lukken ongeacht hoe of wat ?

Ik heb een nieuwe 'klacht' ? Gisteren na een orgasme kramp in mn baarmoeder. Dit nooit gehad behalve bij mn vorige zwangerschap. Al kwam het toen veel later, toen ik 18 weken was ofzo. 
Iemand dit ook gehad en bleek wel zwanger? 
ik hoop het zo, maar ben bang dat ik overal te veel op let nu en het dus toch niks is.. 

@littleSunflower we zijn beiden al wat langer bezig dus ik vind het leuk om te lezen waar ik je cyclus je zit en waar jij allemaal op let in de wachtweken?Wanneer is jou nod?

Hebben jullie het ook zo ontzettend koud?

Ik de laatste aantal dagen echt enorm, een de buikpijn en misselijkheid gaat op en af. Laat het maar snel de 16e worden wat mij betreft ?

Balen voor de dames waarbij de menstruatie doorgekomen is!

Even een update van mij;
Cervixslijm was gister helder en rekbaar ook een wat rommelende buik gehad in de avond en vandaag erg opgeblazen dus eisprong in aantocht!
Nog niet positief getest met de ovulatie testen en aangezien dit ronde één met testen is ben ik heel benieuwd hoe dit uitpakt (gebruik de CB testen). Afgelopen week elke 3 dagen gezellig gemaakt en nu kijken of het komende dagen om de dag lukt en als ik positief test nog een keertje extra.
Succes dames op het wachtbankje!!

Hier weer wat nieuws opgemerkt. Gister had ik ineens hele sterke reuk? paar momenten op de dag kwamen een paar geuren ineens erg naar voren (in een flits op maar ook vrij snel weer weg) had hij m'n 1e zwangerschap ook in bepaalde fase scherpe reuk.
Fingers scrossed! Dit weekend m'n Nod, mits m'n cyclus gelijk is aan de vorige (wisselt de laatste maanden soms een paar dagen)
Nog geen spotting o.i.d. ?
Hoe een dubbel geweldig cadeau zou t zijn! Ben maandag jarig haha!

Goedemorgen,

Hier helaas net een spier witte test. We wacht maar af wanneer ik ongesteld word. En anders maandag weer testen.

Terug
Bovenaan