Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@FloorElvira, ja de assistente kwam met dat idee vanmorgen, maar de huisarts zei ook dat ik het beter even kon uitzitten. Nou dan doen we dat maar Dan vertrouw ik er vanaf nu maar op dat dit een korte menstruatie was en richt ik me op de volgende ronde.
http://imgur.com/a/p1YCujm
Nou duidelijker kan niet toch?? hebben het ook lekker gezellig gemaakt. Ik dacht het gister al te voelen maar mn strips waren op en kwamen vandaag binnen. NOD 29/30 Ben benieuwd.
Ik sta ook niet meer in het lijstje zie ik.. nod nogsteeds onbekend omdat ik geen ovaluatie testen heb gebruikt deze maand om het los te laten. Dat lukt goed gelukkig! Ik verwacht ergens volgende week mijn nod
@itvs dan denk ik dat jij op inactief stond maar we zetten je er weer op Nod 18-24 januari dan??
@babsG op de stick is het streepje duidelijk lichter maar je moet naar de smiley kijken dus gefeliciteerd wanneer is nu je nod??