NOD Januari 2021

Hier vanmorgen een early test gedaan en negatief. Ik verwacht mn menstruatie maandag of dinsdag en was al voorbereid op een witte test. Als ik nog niet ongesteld ben test ik maandag/dinsdag nog eens en anderd op naar februari.

Ik hoop stiekem dar ik nog te vroeg was maar ben er eigenlijk vrij relaxt onder ondanks dat ik me afgelopen week helemaal gek gemaakt heb hahah.

Haha ja wachten duurt echt lang. Daarom dacht ik toch even testje doen en moet zeggen kan het wel beter met rust laten nu.
Wellicht is mijn LF langer dan 14 dagen en was ik nog te vroeg met testen... Als mn menstruatie uit blijft test ik weer en anders op naar de volgende ronde!

Op het moment nu 2e dag heb ik allemaal steekjes in mn onderbuik het is niet dat ik kan zeggen of het krampjes zijn...en gevoelige borsten maar dat heb ik meestal rond deze tijd zit nu op 7 DPO#wachtenduurtlang

Gefeliciteerd! @Krokuzzkelly, dat is welnecjt een knaller van een test! Erg benieuwd hoeveel weken nu bent. Hoe reageerde je vriend op het nieuws?
@Floor, he wat balen! 

Terug
Bovenaan