Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag 10DPO. Tempratuur deze maand voor het eerst en waar hij de afgelopen dagen 37,0 was, vanmorgen 37,2. Menstruatie dus nog niet in aandacht maar ook nog te vroeg om echt conclusies uit te trekken.
Hey allemaal
Sommige van jullie kennen mij mss al wel. Wij zijn al 3 jaar en 8maand aan het proberen.
Heb hier een lange tijd niets meer op geplaatst omdat ik er depressief van werd.
Vandaag was ik later dan anders. Ook al ligt alles rond de 28 a 29 dagen. Vorig jaar maart laatste keer eens 30 dagen. Nu dag 31 en dacht ik test toch maar eens. Meteen positief!!
Nu hopen dat het zo blijft.
@FloorElvira
Ik heb aanleg tot cyste op mijn eierstokken. Dus lang mee gesukkeld en dus ook een heel onregelmatige cyclus.
Toch wel wat stress. Ik zorgde voor mijn grootmoeder wat weegt op alles. Mijn lichaam wou echt niet meewerken.
Mijn grootmoeder is eind juni overleden en dus nog meer stress en emoties.
Allemaal ook dingen die doorwegen op ja ook het seksleven.
Uiteindelijk hebben we het bijna opgegeven zeg maar en het echt volledig losgelaten (maand tot maand bekeken we echt niet) en ja nu dan toch een +. Allebei dolgelukkig maar toch nog voorzichtig.
Mag zeker op het lijstje ?
@NRoxy wanneer was je nod?dat hoor ik vaker opgeven loslaten en dan zwanger ik sta ook op het punt van opgeven want ik zou niet weten hoe ik het los zou moeten laten. Ik zit nu in ronde 26 voor een 3de mijn 2 kinderen zijn echt wondertjes want mijn man heeft maar 4% goede zaadcellen?
@poni zou je NRoxy dus op zwanger kunnen zettenen gebruiker kunnen veranderen in KellyJM helaas ongesteld geworden?