NOD Januari 2021

@nRoxy, wat ontzettend fijn voor jullie dat het raak is! Dat is je hartstikke gegund. Jeetje wat een lange periode van proberen.. 

@FloorElvira mijn nod was of donderdag of vrijdag. 30 dagen was al zo lang geleden.
Ik was ook al heel de week erg moet had drukkende pijnen in mijn buik. Erg winderig en veel plassen. Gevoeligere borsten. Maar ik wou normaal maandag pas testen maar kon mij niet in houden. Omdat het al een heel jaar max 29dagen was.
Ja hebben zware periodes achter de rugal. Zolang proberen doet je wel twijfelen om op te geven. Voor ons word het ons eerste kindje. Zou je nog proberen met IVF eventueel?

@NRoxy in ons geval zouden ze dan beginnen met ICSI maar mijn man wil niet het medische traject in omdat we al 2 kindjes hebben maar ik kan niet meer tegen die teleurstelling elke maand ik vind het erg jammer want ik ben tenslotte degene die de behandelingen moet ondergaan hij hoeft alleen maar zijn zaad in te leveren?
@krokuzzzkelly heb je de clear blue met weken indicator al gedaan??

Ohhh meiden ik heb op 11DPO getest en ik zie een licht streepje denk ik!! Krijg hem alleen bijna niet op de foto, maar toch een poging gewaagd. Zien jullie hem ook?!! 

https://imgur.com/gallery/3UkOBlk

Ronde 7 (9maanden) met eisprong op CD37 deze ronde. Had de moed al opgegeven maar erg blij dat ik door ben blijven gaan met ovulatietesten ?

Terug
Bovenaan