NOD januari 2022 ?

Dan nog even een vraagje...  Ik heb dus altijd vanaf ca. een week voor m'n eisprong last van pijn in m'n onderrug. Is er iemand die dat toevallig ook heeft? Ik heb geen idee wat het met m'n eisprong te maken heeft. Maar ik heb daar maar aan gelinkt omdat het altijd wel zo'n beetje uitkomt. (Ergens natuurlijk wel fijn, omdat ik weet dat er iets aankomt) maar het is ook wel ***, want het is echt flink pijnlijk, ook veelal snachts last van.
Nu het gekke nog... Ik heb dit nu dus al sinds gisteren. Maar in principe zou ik pas verwachten dat ik over twee weken m'n eisprong zou hebben. Oké, mijn cyclus is nogal onregelmatig. Maar doorgaans is het +34 dagen. En als dit klopt zou het ineens rond de 26 dagen zijn.
Wordt sowieso wel echt gek van die onregelmatige cyclus. Echt geen idee waar ik aan toe ben. Kortste wat ik heb gehad is 24 dagen, en langste 78... Maar 'gemiddeld' dus zo'n 34 dagen.
Oké lang verhaal en dan terug naar de rugpijn haha. Iemand daar ook last van en enig idee wat dit met de eisprong te maken heeft/kan hebben? ?
 
Hey H P!
Ja bij ons zoontje was het meteen de eerste ronde raak, was nog niet eens ongesteld geworden dus ik wist mijn cyclus ook nog niet precies maar toch geluk gehad schijmbaar.. ik kwam er na 3 weken al achter, heel snel dus! stiekem hoop ik dat het deze keer niet zolang duurt. Ik weet dat het een lange tijd zou kunnen duren maar toch hou je dat in je achterhoofd. Ik hoop dat ik het kan laten om te gaan testen richting de NOD. Ik gebruik geen ovulatietesten. Hopen op het beste en op een goed begin van 2022 voor iedereen! ? Het zou kunnen trouwens dat je last hebt van je rug. Ik heb er zelf geen last van maar er schijnen meer kwaaltjes te komen dan die periode waar vrouwen veel last van kunnen hebben, vervelend dat je daar dan zo'n last van hebt.
 
Hoi H P
ik registreer aantal maanden de "pijntjes" in een app om de link beter te leggen. Ik heb weleens rugpijn en/of kramp ergens in week van ovulatie. Maar dat is 1 dag en dan is weer niets aan de hand. Ik denk dat te maken heeft met eisprong. En soms voel ik ook niets zoals vorige cyclus. Vandaag ben ik bijvoorbeeld misselijk wat ook maf is... en dat trekt wel weg maar gekke symptoom in week van ovulatie.


en heb ook gehoord dat eisprong bij sommige vrouwen echt pijnlijk kan zijn maar diegene is snel zwanger geworden omdat ze t voelde... 
Li
 
Li
 
Ik ben een aantal dagen niet op het forum geweest en ga vanavond dit topic nalezen,.. maar voor nu, waarschijnlijk komt mijn nod niet 6/7 januari.. Deze middag 2 testen uitgevoerd. 12(+2) dagen na NOD. Heeeel licht positief. Morgen met ochtend urine herhalen. Ik ben ongesteld geweest. Wel 2 dagen na nod en een dag korter… Heb getest omdat ik al 4 dagen steeds een beetje bloed heb verloren, wat ik nog nooit eerder heb gehad middenin een cyclus.Ben wel heel bang dat er iets mis is, dus hopelijk loopt hcg komende dagen gewoon op..
 
@Yolaana Dat lijkt me ook even schrikken dan zeg! Maar goed dat je dan alsnog getest hebt en dat je gevoel klopte dat er iets niet helemaal goed was wat je menstruatie. Ben benieuwd naar je test van morgenochtend! ???
 
Ja heel raar.. Was al aan het googlen gegaan en kwam uit op een soa, wat me zo onwaarschijnlijk leek.. :’) Het is ook echt een beetje dat oude donkere bloed. Op de eerste dag van de tussentijdse bloeding had ik ook al een test gedaan, dat was met hele lichte middag urine. Ik ging er vanuit dat het wel positief moest zijn als ik zwanger zou zijn, het was toen tenslotte 9(+2) dagen na nod… Maar toen dus nog negatief. Gezien de bloedingen aan bleven houden toch maar weer getest en nu dus een heel licht streepje. Had dit echt niet meer verwacht. Heb ook nog even lekker van een paar wijntjes genoten afgelopen week.. :’)
 
@HP
Ik herken het niet als een week voor mijn eisprong maar de eisprong zelf voel ik luid en duidelijk, kan er een hele dag amper van lopen, veel pijnlijker dan krampen als ik ongesteld moet worden. Hoef om die reden ook geen ovulatie testen te doen, ben vrij regelmatig en niet te missen. Straalt ook altijd giga uit naar m’n rug. :)
 
Hallo lieve dames,
Wij zitten nu in de 1e ronde voor ons 2e kindje. Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong voelde, maar de ovulatietesten waren nog gewoon licht. Wel geklust natuurlijk, maar ik blijf nog even door testen. 
Nod is 2 januari ?
Heel veel succes voor iedereen!
Groetjes, Iris
 
Terug
Bovenaan