NOD januari 2022 ?

Dank je wel. Is zo lief. En het helpt inderdaad om er eens over te kunnen janken en dan kank straks het wat van me afzetten en zien wat er komt. Een cursusje in loslaten wordt dit alvast wel..
Hartjefeb veel succes met testen straks!
 
@Hartjefeb wat spannend!! Hoop zo dat je een positieve test hebt.

@jannienne wat verdrietig zeg! Ik heb er geen ervaring mee en weet ook niet precies wat het inhoudt maar wil je wel veel sterkte wensen. 
de vorige keren dat ik zwanger was merkte ik altijd wel iets. Nu helemaal niks. Ik heb juist typisch "ik word ongesteld gedrag". Baal er wel flink van. Misschien test ik morgen wel (dat zou 13 dpo zijn) dan ben ik er maar vanaf. 
 
@Basilicum echt hè.. dat "gedrag" heb ik ook hahaha en voel ook niks. Heb alleen hele waterige afscheiding vandaag en nog steeds gevoelige borsten. Maar idd de vorige keer dat ik zwanger was voelde ik het ook ondanks dat ik toen niet eens wist dat ik mijn eisprong al gehad had. Ik had ongi krampjes en de hele week zo'n oververhit gevoel. Nu helaas niks. Ik duim alsnog voor jou. Zo zo gegund ook. 


@hartjefeb duimen maar!!!! 
 
Hoi dames! Ik ben even wat terughoudend geweest in de hoop mijn eigen stress een beetje op een laag pitje te houden het doet toch veel he als je er eenmaal mee bezig bent. Uiteraard blijf ik duimen voor alle meiden. update: mijn ovulatie was wat later deze maand dus ben niet op mijn nod ongesteld geworden. Normaal altijd netjes na dag 27 maar zit nu inmiddels op dag 30 en nog steeds geen menstruatie te bekennen. Wil niet meteen zeggen dat ik daardoor hoop heb omdat ik dus later ovuleerde. Ik ga morgenochtend testen, mits er geen menstruatie komt in de tussentijd.
 
Meiden ik ben gewoon zwanger???zo blij echt nu hopen straks op een goede echo want het is eerder misgegaan. Maar nu echt genieten??
 
Terug
Bovenaan