NOD januari 2022 ?

@LilaX  wat balen van die negatieve test zeg! Ik weet niet zo goed waar de verschillende soorten medicatie voor zijn.
ik moet zeggen dat ik zelf de hoop deze ronde wel heb opgegeven. Gewoon een voorgevoel en op basis van wat ik nu wel/niet voel. Het geeft wel enigszins rust. Ik ben nog steeds van plan zaterdag pas te testen 
 
@Basilicum het is nog geen zaterdag joh!! waarom denk je dat het niet gelukt is dan?  heb je bepaalde klachten of voel je niks?
nog niet opgeven hoor!! duim voor je
 
LilaX, wat vervelend. Ik duim dat je alsnog positief hebt of dat de clomid snel zijn werk kan doen en je daarna snel die positieve test in handen hebt ?.
Basilicu, knap dat je kan wachten tot zaterdag! Ik begrijp het ook want anders ga je toch snel weer opnieuw willen testen he. Hopelijk klopt je voorgevoel niet?
 
 
Net terug van de gyn en idd PCOS dus is echt dik hard balen en potje janken. Op 29/3 afspraak bij fertiliteitsarts om eventueel eisprong op te wekken als die tegen dan nog niet geweest is..
 
meiden ik ga straks testen hoor ben op het werk ging net lunchen en ik werd zo misselijk van mijn brood en soep kreeg ik niet weg, en mijn borsten doen heel zeer dus heb toch wel een beetje goede hoop!!
 
 
@janniene wat een rot nieuws om te horen zeg,leef met je mee ik snap heel goed dat een klap in je gezicht is maar je bent nu wel in goede handen hoop dat jij ook snel een postieve test in handen krijgt!! heel veel succes in iedergeval en hou je ons op de hoogte?
 
@jannienne wat ontzettend balen, dit is natuurlijk niet waar je op hoopt. Hopelijk gaat het traject nu helpen of is het zelfs helemaal niet nodig ;) nu lekker even alles eruit gooien en lekker janken en dan met goed moed weer verder! Ik duim voor je!

@hartjefeb ooh wat spannend! Hoop zo voor je dat je dan zo een positieve test vast hebt! Anders is je lichaam je wel heel erg voor de gek aan het houden... Dus daar doen we niet aan!
 
Terug
Bovenaan