NOD januari 2022 ?

Hi meiden!
Ik herken me in jullie allemaal! Die wachtweken zijn vreselijk. Al vind ik dat ik geen recht van spreken heb, dit is pas ronde 2. Voelt alsof we al veel langer bezig zijn omdat ik maanden geleden al wilde maar het nog niet echt durfde aan te kaarten thuis. Wel al in juni gestopt met de pil, ook door de hormomen maar ook omdat ik dacht, als ik wel het gesprek durf aan te gaan ben ik in ieder geval al van die pil af haha. Toen ik erover begon zei mijn vriend eigenlijk gelijk ja ?
@basilicum Vind het heftig om te lezen van die miskramen die je hebt gehad, wat een rollercoaster moet dat voor je zijn geweest. Ik hoop voor je dat je heel gauw mama mag worden van een heerlijk lief kindje! Ik ben een aantal jaar geleden ongepland zwanger geraakt en toen ook een miskraam gehad. Net toen ik er een beetje aan begon te wennen. Dus begrijp ergens een beetje hoe je je voelt, al zal het voor jou heftiger zijn omdat je het zo graag wilt. Maar hey, 2022 is net begonnen, duimen dat het jouw jaar wordt!!!
Vraagje voor jullie dames; Mijn ei was deze maand maandag 10e, nou was dat vorige maand ook op een maandag en toen werd ik die vrijdag daarop ( dus iets meer dan anderhalve week later) ongesteld. Dus verwacht deze keer ook weer op vrijdag ( de 21e). Kan ik dan vrijdag testen? Het is dus 12 dagen na het ei maar ik denk dat mn luteale fase gewoon korter is. Of moet ik wachten tot maandag? Mits ik niet vrijdag gewoon ongesteld word. Ik had dit weekend en gister gevoelige borsten en voel af en toe kleine steekjes in mn baarmoeder. Maar ben ook weer bang dat ik het me verbeeld ofzo..
Hoop dat jullie het snappen haha, misschien een beetje rommelig verwoord maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.
Iedereen sterkte met wachten en hopen op allemaal heel gauw goed nieuws!
 
2 dagen voor NOD zou je al positief kunnen testen, dus met 12 dagen na je ovulatie zou dat moeten kunnen… Sommige vrouwen hebben alleen een lager hcg level dan andere vrouwen, dus het kan zijn dat je dan wel vals negatief toetst, mocht dat zo bij jou zijn. Sommige vrouwen testen zelfs nog vals negatief op hun NOD vanwege lage concentraties, maar daar kom je later gauw genoeg achter als je wel of niet ongesteld wordt..
 
@Bellie in feite kun je dan testen, er van uitgaande dat je indd een lf van 12 dagen hebt (heb ik ook). Dus dan is ook meteen mijn NOD. Mocht je deze maand toch op 14 dagen uitkomen test je in t ergste geval 2 dagen voor NOD, kans bestaat dan dat je vals negatief test maar dan zou ik, als je niet ongesteld wordt, 2/3 dagen later nog eens testen. 
Aan de overige dames, ik kan niet meer zeggen dan dat ik zo'n beetje alles herken. Van de symptomen tot aan het wachten, de onzekerheid en het zo graag willen, de mensen om je heen die wel zwanger zijn waar je dan toch van baalt. En dat mag ook vind ik. Men weet niet dat we voor een tweede proberen maar mocht t richting 6 rondes gaan zou ik dat gewoon melden (mensen vragen nu al, wanneer komt de 2e). Nu antwoord ik wat ontwijkend maar dan zou ik gewoon zeggen dat we dat al even proberen maar niet iedereen "zo-maar" zwanger wordt. Dan houden ze er misschien ook wat meer rekening mee ipv zo'n bericht zo maar klats te droppen. Succes ladies, ik twijfel of ik volgende week di of woensdag test. Misschien beter woensdag. Dan kan het ook samen met m'n vriend.. 
 
goedemorgen meiden ik heb vandaag mijn nod maar gelukkig nog niks te bekennen wel af en toe krampen heel licht maar dan wordt ik gelijk angstig!! ik wacht vandaag nog even af en anders doe ik morgenochtern een test, vind het dood eng omdat ik al zovaak teleurgsteld bent dat ik het moeilijk vind om te testen, ik hou julie op de hoogte!
 
[quote quote=10523583]goedemorgen meiden ik heb vandaag mijn nod maar gelukkig nog niks te bekennen wel af en toe krampen heel licht maar dan wordt ik gelijk angstig!! ik wacht vandaag nog even af en anders doe ik morgenochtern een test, vind het dood eng omdat ik al zovaak teleurgsteld bent dat ik het moeilijk vind om te testen, ik hou julie op de hoogte![/quote]Wat spannend hartjesfeb. We duimen voor je, dat er niets gebeurd vandaag en dat je morgen een positieve test in handen hebt
 
Vandaag 11 dpo getest en negatief.. ik bereid me eigenlijk wel al voor op ongesteldheid. Gelukkig mag ik na een jaar met clomid beginnen. 
@hartjefeb spannend, ik vind het zo knap dat je je kan inhouden! Ik duim voor je!!! Heb je ook symptomen? 
 
@LilaX niet veel symptomen en als ik normaal gesproken ongesteld moet worden dan voel ik volop krampen zijn mijn borsten super gevoelig maar nu niks!! geen idee of dat een goed teken is hoor ik weet ook als geen ander dat je lichaam echt voor de gek kan houden!! ik durf nog niet echt hoop te hebben. maar balen voor jou dat je een negatieve test heb. 
 
Terug
Bovenaan