NOD januari 2022 ?

[quote quote=10523874]Ik dacht een test te doen zodat ik "niet zwanger" zou zien en het uit mn hoofd kon zetten. Maar dit had ik oprecht niet verwacht. Voorzichtig blij...  
 
https://ibb.co/Fs9qbV2[/quote]@Basilicum wat een prachtig nieuws gefeliciteerd
En geniet van je zwangerschap
 
Basilicum ik heb net als jij ook een miskraam gehad en kwam er ook pas achter op de echo dus ik vind dit ook wel erg spannend ik probeer positief te blijven en ik.krijg over 2 weken al een echo dat geeft hopelijk een beetje rust??als je erover wilt praten ben ik er voor je. Ik snap dat je voorzichtig bent ik hoop echt dat alles goed blijft gaan❤
 
Gefeliciteerd @GerLi en @Basilicum!!
@GerLi, ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt! Een klein deel van mij vind ook vervelend als dan iemand meld dat ze zwanger is omdat ik zelf ook graag wilt. Dus dan kan ik me voorstellen dat je je schuldig voelt, van waarom ik wel zwanger en de rest niet. Maar iedereen wil het graag en jij ook! Het is je van harte gegund! Geniet  van je zwangerschap!
@Basilicum ik heb zelf nog geen miskraam gehad, maar ook geen positieve zwangerschapstest. Ik kan me wel voorstellen dat je nu eerst zeker wil weten dat het goed zit. Hopelijk een gezonde zwangerschap!  
 
@Basilicum en @MB wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! ? En @Basilicum ik begrijp heel goed dat je nog onzeker bent. Ik heb zelf gelukkig nog geen miskraam meegemaakt, maar merk dat ik ondanks dat ook zelfs wat onzeker ben. Ik heb zoiets van 'laat eerst maar een positieve echo zien'. Maar die heb ik pas 14 februari (dat is bij mij dan 8+2 weken).
Voor jullie ook een hele mooie en gezonde zwangerschap gewenst! ♥️
@Gerli ik ben nogsteeds nagenoeg klachtenvrij. (Op soms wat krampjes na). Ergens heel fijn natuurlijk, maar ook dat maakt me dan weer wat onzeker. Maar wie weet ben ik over een paar dagen enorm misselijk en verlang ik terug naar deze dagen haha. 
 
Omg meiden! Ik had een test gedaan en weg gelegd omdat het wit leek. Daarna toch nog eens gekeken en zag een streep. Toen nog een test gedaan en binnen 5 min een streepje!! Durf niet echt blij te zijn nog want het is 11 DPO vandaag. Ik ga zo proberen een foto toe te voegen.
 
Terug
Bovenaan