NOD januari 2022 ?

@Bellie ow wat spannend! Ik zie inderdaad een licht streepje! Wellicht dat je over twee dagen nog een keer kan testen om te kijken of hij dan donkerder is. Ik zal al wel het ? smileytje bij jou erbij zetten. Alvast voorzichtig gefeliciteerd! ♥️
 
Wat een hoop positieve testen ineens!
Iedereen een voorzichtige felicitatie ?

Ik zelf zit nu al voor de 3e dag ziek thuis van de misselijkheid, duizeligheid, hoofdpijn en sinds vandaag ook buikpijn. Ik heb het gevoel dat m'n lichaam zegt dat ik zwanger ben, maar nog steeds geen duidelijke positieve test gehad... Vorige week ook de booster prik gehaald, dus ben bang dat het misschien daar ook wel van komt...
 
Ik heb vandaag ook een hele licht positieve action early gehad. Deze herken ik direct van mijn miskraam want toen op 12dpo ook een licht positieve test. Nu ook 12dpo of 10dpo..... niet helemaal zeker van. Nu hopen dat het goed blijft gaan.. vanmorgen al de lichte krampen gevoeld die ik ook herken van de vorige keer dus na heel veel dagen niks voelen (op gevoelige borsten na) kan het dus blijkbaar wel zo zijn. Misschien verklaard dit ook mijn hoop gechaggrijn van de afgelopen twee dagen hahaha! Het is nog vroeg dus het kan alle kanten nog op. Zo spannend.
 
Dankjewel voor jullie felicitaties @Ltls @HeHoLetsGo @ Je-nni-fer @ BellaBori @Frasseke!

En wat megaleuk zeg @Basilicum, zo onverwachts een positieve test. Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan! En ook van harte @MB, @Bellie en @LilaX!

‘k Ben benieuwd @Nicollee, of jij morgen ook positief test! En @Yolaana hopelijk voor jou ook een positieve test!

En @Frasseke, ja snap ik echt helemaal. 3 jaar geleden wilde ik al graag kinderen en het leek me heel leuk om samen met 1 van mijn 3 zussen zwanger te zijn. Rond die tijd heb ik ook een vroege miskraam gehad en hebben we daarna besloten om het niet meer te proberen omdat het door onze situatie niet kon (ik ben zeer slecht ter been en mijn man’s lichamelijke en psychische situtie was slecht). In die jaren raakten al onze vrienden een voor een zwanger met als klapper op de vuurpijl dat alledrie mijn zussen tegelijk zwanger waren en inmiddels alledrie bevallen. Echt pittig, dus ik hoop met je mee dat het voor jou ook snel lukt! En dankjewel voor je lieve woorden.

@HP ja dubbel he! Ik denk dat dit nog stilte voor de storm is.. Laten we hopen dat het goed blijft zitten waar het hoort en flinkt groeit ;)
 
Terug
Bovenaan