NOD januari 2022 ?

En ook succes voor alle meiden die binnenkort hun NOD hebben, 'k ben benieuwd of er nog meer hartjes komen achter de namen deze maand!
 
@H P je mag mijn naam weghalen of een zielig smiley neerzetten. Al ben ik eerder opgelucht nu ik weet waar ik aan toe ben, dus liever weghalen.. ? Net namelijk een redelijk donkere streep op een ovulatie test gehad en mijn cervix slijm is veel helderder en vloeibaarder geworden, dus mijn ovulatie komt er hoogstwaarschijnlijk aan! ?
 
@LilaX voor jou ook alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk krijg je morgen of overmorgen een duidelijkere streep te zien. Ik heb voor nu alvast een ? achter je naam gezet. Mocht je dat liever nog niet willen en even willen afwachten, laat het vooral weten! 
@Yolaana Fijn dat je daar nu duidelijkheid over hebt! Hopelijk wordt het een succesvolle ronde voor jullie ♥️ 
 
Wat een hoop positieve testen ineens. Gefeliciteerd allemaal! ?
Ik probeer zelf het testen uit te stellen tot het weekend. Ik heb al drie dagen menstruatie achtige krampen. Normaal begint dat bij mij echt pas op de dag zelf dus zit nu continue in onzekerheid wat ik voel en waardoor. ?
 
@LizzieJ lastig is dat hè! Dat had ik dus ook, vooral 'menstrustiekrampen' en toen dacht ik, dit wordt niets. Maar toen dus toch positief! Je lichaam kan gekke signalen geven. Succes met het inhouden om niet te testen. En duim voor je voor een positief resultaat! ???
 
Hier het leed dat te vroeg testen heet. Vanmorgen geen streepje meer te zien en gevoelige borsten zijn ook weg.. i guessss dat m'n ongi gaat beginnen vandaag. Helaaas :( 
 
LilaX Onee!! Wat ontzettend naar! Bij mij werken de CB testen beter dan die van bijv action. Je zou het nog met een ander merk kunnen proberen? Ga heel hard duimen dat je ongi weg blijft
 
Terug
Bovenaan