NOD januari 2022 ?

@LilaX spannend hoor! Blijf voor je duimen!
het ene moment voel ik echt zwanger dingen, dan voel ik weer een hele tijd niks. Ga morgen nog eens testen om te zien of de test oploopt.. en verder is het afwachten..
 
@Basilicum ook spannend voor jou! Kan precies begrijpen wat je voelt! Duim voor je maar probeer jezelf niet gek te maken met de testen!!! 
 
Opnieuw getest.. ik weet het niet hoor, ik ben bang dat het niet goed zit. Plusje is lichter dan donderdag en de digitale deed er langer over om zwanger te detecteren... hebben anderen dit meegemaakt?
 
 
https://ibb.co/kyw7dcW
 
@Basilicum Hmm ik weet dat ook niet... ik vind die clearblue test er wel overtuigend uit zien hoor en het is nog maar je NOD vandaag hè..
 
Ik heb besloten morgen te testen. Denk dat ik verkeerd heb gekeken en maandag mijn NOD is. De lichte ongesteldheidskrampen zijn sinds gisteravond verdwenen.. vreemd haha. Maar denk dat dat lichte streepje van paar dagen terug een indroger was..
 
@basilicum.. hmm nee geen idee. Inderdaad morgen ofzo nog eens testen? Snap de onzekerheid, je wil de testen gráág zien oplopen. 


@LilaX oehh ben benieuwd!! Altijd lastig dan t moment te bepalen dat je t best kunt testen.. ik duim voor je. 
 
Het hartje achter mijn naam mag weg, ik ga door naar de volgende ronde. Plusje is nu een tuurstreep geworden... het loopt te ver terug helaas.. symptomen zijn ook zo goed als weg. 
 
Terug
Bovenaan