NOD januari 2022 ?

@Basilicum ik hooooop het ook echt. Pfff het was deze week precies een halfjaar na mijn miskraam dus ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn. Het duurt zo lang voor mijn gevoel :(
 
@Nicollee ahhhh nee ik had zo n goede hoop nou wat een domper zeg nou de volgende ronde en de ovulatietesten gebruiken. ga duimen de volgende ronde!!
 
@Nicolle pff wat jammer zeg.. balen!!!
De ongi is hier nog niet doorgebroken. Ik voel echt hele lichte menstruatiekrampen af en toe, echt op de achtergrond zeg maar. Maar gisteren had ik hele andere krampen, juist krampen die ik herkende van de eerste zwangerschap (wat mk werd later). Het waren een soort tintelingen en na een drukke dag moest ik ook echt even liggen ofzo.. gevoel alsof je teveel had gedaan.. nouja misschien is het wel weer een mindfuck maar heb stiekeme hoop.
 
Nou, kijk ik een paar dagen niet, ineens heel veel positieve gezichtjes in het overzicht! Wat fijn weg, gefeliciteerd lieve dames! Een voorspoedige zwangerschap is jullie zo gegund!
 
@Nicollee Ah nee! Wat ontzettend balen weer. Hopelijk volgende ronde meer geluk! ♥️
@LilaX Een mindfuck is het allemaal zeker. De krampjes kunnen ook echt hetzelfde aanvoelen, dus wat dat betreft heb je pas zekerheid bij een positieve test (of natuurlijk de rode duivels). Hoop nogsteeds voor jou op het eerste natuurlijk. Misschien morgen nog eens testen met een ander merk? Succes met afwachten! ?
 
@HP ja is ook zo! Als het morgenvroeg niet doorgebroken is, zit ik of 14dpo of 12dpo (meestal wordt ik 14dpo ongesteld) en dan ga ik nog even testen. Heb nog action early liggen en kruidvat2v5. 
 
Terug
Bovenaan