NOD januari 2023

Klavertjes heel jammer! Maar nu kan je morgen lekker een drank je doen en genieten ! Straks kan dat 9 maanden niet meer ❤️ volgende maand weer verder 
dikke knuffel 
 
Klavertjes heel jammer! Maar nu kan je morgen lekker een drank je doen en genieten ! Straks kan dat 9 maanden niet meer ❤️ volgende maand weer verder 
dikke knuffel 
 
Oh jullie zijn zo mega lief! Doet mij goed. ❤️❤️

Ik ga het inderdaad loslaten nu. Het kan vanalles betekenen.

Ik heb een langere cyclus dit keer dus het is niet op gang.. Of de spotting is weg en ik wordt maandag gewoon ongesteld. Dat zou fijn zijn want dan kan ik er vanuit gaan dat mijn lichaam iets aan het opruimen is geweest? Of ik maak gewoon laat HCG aan/late innestelling gehad. Maar voor nu ga ik daar gewoon even niet vanuit. De teleurstelling valt eigenlijk mee. Je raakt er aan gewend? 

Ik ga nu even keihard duimen voor wat positieve testjes van jullie dit weekend. En fijne klussessies voor de rest! 
 
Oh wat balen Klavertjes het was je zo gegund. Altijd weer spannend. 
Maar nu kun je het jaar ook afsluiten en er vol goede moed weer tegenaan?
 
Succes voor degene die nog gaan testen! Ik hoop hier morgen goed nieuws te horen van jullie! En voor de dames die een witte test krijgen/hebben.. Geniet van oudjaar met een lekkere borrel, vanaf januari gaan we er weer vol voor met zn allen:) 
 
Terug
Bovenaan