NOD januari 2023

Lieverds die zaterdag of morgen kunnen testen.. stel dat het niet zo mag zijn gaan jullie er volgende weer volop tegenaan! Oud&nieuw maakt het niet vervelender dan de andere maanden dat het niet gelukt is! Zet dat uit jullie hoofd!! Hoop natuurlijk op alleen maar positieve testjes Maar wilde dit gewoon even kwijt nog! En Anders proosten met champie om 00:00 ! 


 
 
Lieverds die zaterdag of morgen kunnen testen.. stel dat het niet zo mag zijn gaan jullie er volgende weer volop tegenaan! Oud&nieuw maakt het niet vervelender dan de andere maanden dat het niet gelukt is! Zet dat uit jullie hoofd!! Hoop natuurlijk op alleen maar positieve testjes Maar wilde dit gewoon even kwijt nog! En Anders proosten met champie om 00:00 ! 


 
 
Klavertjes, wat spannend. Weet je ook al met welke test je wilt gaan testen? En hoeveelste dag van je cyclus ben je vandaag ?
&
Heb je symptomen?
 
Wat een ontzettend lief bericht van je Minimin ! Je hebt helemaal gelijk ! 

We gaan het nieuwe jaar sowieso positief in, laten we dat afspreken met z'n allen. 
 
Wat ontzettend lief Minimum! ♥️ Je hebt ook absoluut gelijk!
Gebruiker ik heb kruidvat early en 2v5 liggen. Dus denk dat ik dan de early pak. Ik zit morgen op dag 26 van mijn cyclus en normaliter komt mijn menstruatie op 28.
Klachten wat steekjes links in mijn buik, opgezwollen buik en wat last van darmen. Maar dat heb ik eerder gehad. Grootste klacht nu is vlagen misselijkheid en drukkend zwaar gevoel waarvoor ik echt aan het diep uitademen/puffen ben. En ik ben dus echt helemaal nooit misselijk. Je kan mij gerust na een maaltijd in een achtbaan zetten. Geen enkel probleem.
 
Ha Klavertjes, 
Wat spannend! 
Ik hoop op een mooie positieve test voor jou morgen. 

Die vlagen misselijk is een erg vervelend kwaaltje. Zelf op dit moment ook last van. 


 
@Klavertjes & @Sarac succes met wachten tot zaterdag! Laten jullie ff weten wat de uitslag is?
 Ik ga morgenochtend kijken of ik mij kan bedwingen om te testen, zo niet dan test ik morgenochtend. Als het wel lukt, test ik vrijdag? 
Ik wil eigenlijk niet te veel hopen dat het deze keer gelukt is, om teleurstelling te voorkomen. Hoe doen jullie dat? Ik merk dat ik heel erg 'toeleef' naar een positieve test en dan is een negatieve soms best een domper?
 
Terug
Bovenaan