NOD januari 2023

@klavertjes jammer dat de test negatief was! Ga je van t weekend nog een keer testen? Ik ga morgenochtend testen, hopen op een leuk uiteinde van 2022?
 
Nog geen positieve ovtest.. Tenminste, ik heb vanmorgen getest maar vanavond niet meer. Heb er nog maar twee liggen en die wil ik gebruiken voor het weekend. 
Zou wel wat zijn om de 31e een bevruchting te hebben Lol. Maar dat ga ik dus helaas niet meer redden 

 
Ok, wilde een foto plaatsen, maar weet niet meer hoe dat moest.
 
Vanochtend test gedaan, beetje vroeg, op 9 of 10 dpo. Hij lijkt wit, met een twijfelachtig lijntje, als je heeeeeeeeeel goed kijkt. Vermoed dat het een voorgedrukt lijntje is
 
Mijn test is helaas negatief. Ik verwachtte het al. Toch jammer, want had wel 2 goede eitjes die allebei gesprongen zijn maar het heeft niet mogen baten.
 
Mijn test is ook negatief. Ofwel is het te vroeg om te testen want zit rond 10 dpo, maar ik denk niet dat ik zwanger ben. Dus deze avond gewoon aan de alcohol en wachten tot mijn menstruatie komt. 
 
Ik wilde vanmorgen testen, maar met het afvegen zag ik bloed. Dus ik heb maar niet getest, denk dat ik gewoon ongesteld word.
Baal er wel ontzettend van, had er zo op gehoopt! We zijn nu een half jaar bezig en ik wil wel een keer een positieve test hebben? 
Succes nog voor degenen die mogen testen aankomende week! 
 
Super jammer al die berichten.. had gehoopt dat deze maand ook zo positief zou zijn! 
@mamacroco voor jou nog even spannend.
Hier geen nieuws, nog steeds ontzettend moe. Hopelijk dit weekend ovulatie maar kan ook nog later. We blijven het nog maar even gezellig houden.
 
Terug
Bovenaan