NOD januari 2023

Ik word gek! CD17 en nog geen positieve test. Mijn testen zijn op. Heb ook niet het idee dat het oploopt ofzo. Wat is er met mijn cyclus aan de hand?!
Vorige cyclus werd ik pas met CD 33 ongesteld. Waarschijnlijk dus ook zeer late ei en die gemist van geen seks en niet getest. Wil daarom nu echt doortesten. Zijn winkel open vandaag lol. Zucccht.
 
Hopelijk allemaal een fijne jaarwisseling gehad? Inmiddels januari, dus ik vind het tijd voor positieve tests! Kom maar door, haha!
@sestra, ben benieuwd naar je test, kijk graag mee.
@noenoe, hier zijn de winkels wel open. Welke ovutesten gebruik je normaal? Als je vorige maand een cyclus had van 33 dagen, dan kan het goed zijn dat je nu nog geen positieve test hebt hoor: 33 - 14 = dag 19. Oh en hier loopt de test ook nooit echt op, is vaak gewoon ineens positief.
 
https://postimg.cc/tZkk9JQf
Dit was trouwens mijn test van gisteren, 9 DPO. Vind hem net wat dubieus, maar ga er van uit dat het sowieso ook echt wel te vroeg was om te testen.
 
Hej Mamma dat is een rare test idd. Zo helemaal tegen de rand aan? (Over)Morgen weer testen? 
Ja heb gewoon een champie gisteren gedaan  hoor! Was een lekkere rustige avond lol. 
Ja volgens mij app zou mijn ei vorige keer ook op de 19e zijn  maar is echt uitzonderlijk. Meestal is ie op 16e.  Ben ik aan acupunctuur begonnen om mijn menstruatie stabieler te krijgen wordt ie in plaats daarvan langer pfff Lol. Nou ja maakt mij niet uit dat ie langer is als ik dan ook maar vruchtbaarder word. 
 
@noenoe je lichaam kan gek doen.
Ik ben niet bekend met regelmaat mar had vorige maand een cyclus van 23 dagen. Nu cd22 en verwacht mijn eisprong tussen gisteren en woensdag ?
 
Owja Unwritten.. ja dat lichaam kan echt gek doen. 
Nouja dan maar even op gevoel.  Heb normaalnl die van Kruidvat maar die zijn dicht en Action is ook dicht. Heb ook niet het idee dat ei eraan zit te komen nu. Ga maar seksen voor zekerheid en dan hopelijk morgen ergens testen vandaan halen (moet werken maarja)
 
Hoi allemaal, 
Allereerst een gelukkig nieuw jaar! 
Ik lees ook al een tijdje mee op verschillende forums maar ik heb nog nooit een bericht gestuurd. Toch besloten om maar mee te "kletsen" omdat ik mijn omgeving na 13 rondes ook niet te veel meer wil belasten met ons proces om zwanger te worden.
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Linniew, 32 jaar en sinds 2 maanden getrouwd met mijn man, 33 jaar. Wij zijn vorig jaar op 1 januari begonnen om ons eerste kindje te krijgen. Ik was al 2.5 jaar niet meer aan de anticonceptie en had (heb) een hele regelmatige cyclus. Ik gebruikte natural cycles om mijn cyclus bij te houden en natuurlijk ook om de vruchtbare dagen te vinden. 

Omdat alles al een tijd lang volgens "het boekje" verliep, dacht ik heel naïf dat ik binnen no time zwanger zou worden. Helaas was dit niet het geval. Na een aantal maanden naar de huisarts gegaan en gelukkig snel doorverwezen naar het ziekenhuis. Het zaad van mijn man is tot twee keer toe getest, alles normaal (uitslag normospermie) en bij mij was ook alles goed. Bij een second opinion van mijn uitslagen wees een fertiliteits arts mij op een ietwat verhoogd TSH (3.4). Volgens onderzoek is een waarde van 2.5 of lager een goede waarde bij een zwangerschapswens. Ik heb direct een lage dosis schildklier medicatie gevraagd en gekregen, dat ik inmiddels 6 weken slik.
Ik heb ook en HCG gehad, uitslag helemaal goed en volgens de arts hebben we 6 maanden een verhoogde kans op zwangerschap (HCG was begin oktober). 


Natuurlijk is het ontzettend fijn dat de onderzoeken allemaal goed zijn, maar het verhoogd ook een beetje de onzekerheid en de "wat nu" vragen. Als ik in Maart nog niet zwanger ben komen we in aanmerking voor IUI.
Het liefst wil ik natuurlijk niet de medische molen in, maar als het nodig is, dan ben ik alleen maar blij dat er zoveel mogelijkheden bestaan.
Mijn NOD is nu rond 11 januari, en ik hoop natuurlijk dat de medicatie goed is aangeslagen en we deze ronde goed nieuws krijgen! 


Iedereen heel veel succes deze ronde! 
 
Terug
Bovenaan